تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۰۸۰۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دو پیام ناظر منتشر شد + جزییات

خرید سهام عدالت از امروز | 31 نماد خاص کدامند؟/8 نکته مهمی که سهامداران باید رعایت کنند

می متالز - پیام ناظر در مورد سهام عدالت منتشر شد. ناظر بازار البته 31 نماد سهام عدالتی برای خرید سهام در شرکت های سرمایه پذیر را نیز اعلام کرد.
خرید سهام عدالت از امروز | 31 نماد خاص کدامند؟/8 نکته مهمی که سهامداران باید رعایت کنند

به گزارش می متالز، به استناد مصوبه  هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، از روز سه شنبه 13 خرداد (امروز) تا 21 خرداد امکان خرید سهام در شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت به شرح ذیل فراهم است:

1. آن‌دسته از کارگزارنی که بر اساس اختیارات محوله به کمیته پایش ریسک بازار به موجب بند 4-4 پانصد و هشتاد و هفتمین صورتجلسه مورخ 14/05/1398 هیات مدیره، به تشخیص کمیته یاد شده به عنوان کارگزاری پر ریسک تشخیص داده شوند، مجاز به ارائه خدمت به عنوان کارگزار عامل فروش در خصوص مشمولین سهام عدالت نیستند. ‌

2. انجام معاملات در شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت طی جلسه معاملاتی روزانه به صورت عادی و بلوک در نماد مربوطه با هماهنگی با ناظر بازار قابل انجام است.

3. کمترین قیمت معامله بلوک می‌تواند حداکثر یک درصد پایین‌تر از قیمت پایانی نماد معاملاتی عادی (خرد) در لحظه معامله بلوک آن سهام بلوک به درخواست کارگزار و پس از انجام بررسی، توسط بورس قابل تایید است.

4. در صورت تجمیع سفارشات و اجرای شرایط واگذاری به صورت بلوک، کارگزار می‌تواند هر نیم‌ساعت در ساعات معاملاتی بازار اقدام به واگذاری بلوک به شرح بند3 کند.

5. زمان شروع معامله پس از پایان جلسه معاملاتی در بازار 4 هر روز از ساعت 12:45 تا 14 و بدون مرحله سفارشگیری است.

6. انجام معامله پس از پایان جلسه معاملاتی (از ساعت 12:45 تا 14) تنها در قیمت پایانی نماد اصلی در روز انجام معامله امکانپذیر است.

7. خرید برای کلیه سرمایه گذاران اعم از حقیقی، حقوقی امکانپذیر است..

8.ضروری است کارگزاران نسبت به ورود سفارش تنها با اعتبار روز اقدام کنند.

عناوین برگزیده