تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۶
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۱۰۸۰۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جلسه بررسی مصوبات و تفاهمنامه های سفر ریاست جمهوری به استان؛

استاندار خراسان شمالی از اجرایی نشدن برخی از مصوبات سفر ریاست جمهوری انتقاد کرد

می متالز - استاندار خراسان شمالی از اجرایی نشدن برخی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه دو مصوبه سفر ریاست جمهوری در خصوص ایمیدرو و ایدور به سرانجام نرسیده، ایمیدورو و ایدرو به تعهدات خود عمل نکرده اند و پاسخگو نیز نیستند.
استاندار خراسان شمالی از اجرایی نشدن برخی از مصوبات سفر ریاست جمهوری انتقاد کرد

به گزارش می متالز، «محمدعلی شجاعی» عصر روز شنبه (۱۰ خرداد) در جلسه بررسی مصوبات و تفاهمنامه های سفر ریاست جمهور به استان خراسان شمالی از اجرایی نشدن برخی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه دو مصوبه سفر ریاست جمهوری در خصوص ایمیدرو و ایدور به سرانجام نرسیده، ایمیدورو و ایدرو به تعهدات خود عمل نکرده اند و پاسخگو نیز نیستند.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: در این خصوص نامه‌ای به ریاست جمهوری خواهیم زد که این دو در این استان تاکنون کاری انجام نداده اند.
وی افزود: قرار بر این بود که ایمیدرو حفاظت و اکتشاف در آلبلاغ اسفراین را بر عهده بگیرد اما تاکنون در خصوص حفاظت هیچ اقدامی انجام نداده است.
شجاعی با بیان این که باید تکلیف مصوبات سفر ریاست جمهوری در این استان مشخص شود، افزود: از مسوولان و مدیران کل می‌خواهیم در این خصوص جدیت به خرج دهند و تنها به نامه زدن ها قانع نباشند بلکه باید با جدیت بیشتری برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش از اجرایی نشدن برخی دیگر از مصوبه‌های سفر ریاست جمهور به استان انتقاد و تصریح کرد: متاسفانه مسوولان در این استاد در این خصوص جدیت به خرج نداده اند.
وی خطاب به برخی مدیران با بیان اینکه چرا وظیفه خود را در اداره های خود انجام نمی دهید و وقت ما را می گیرید، افزود: برخی از اقدامات باید در خود دستگاه ها انجام شود و رایزنی هایی در این خصوص باشد اما متاسفانه پیگیری نمی شود و برای چندمین بار تنها در جلسه آن مطرح می شود.
استاندار خراسان شمالی از مسوولان خواست که برای در اختیار دادن زمین برای اجرای پروژه ها تکلیف را مشخص کنند و گفت: نباید سرمایه‌گذاران در این خصوص معطل بمانند و مسوولان باید خود برای اجرایی شدن این امر در منطقه حضور داشته باشند و تنها به زدن یک نامه اکتفا نکنند.
وی همچنین از بانک ها خواست تا در خصوص مصوبه های ریاست جمهوری جدی عمل کنند و گفت: حتی معطل مدیری نباشید که با شما بازی می کند خودتان را در این خصوص معطل نکنید  اگر در این خصوص کوتاهی شود برخورد خواهیم کرد.


استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: متاسفانه هم اکنون سفره ها خالی است اما برخی مدیران این امر را جدی نمی گیرند و تنها به پوشیدن کت و شلواری و سر کار آمدن راضی هستند و دوتا نامه‌ای به تهران می زنند و برای اجرایی شدن طرح ها و پروژه ها هیچ اقدامی نمی کنند.
وی ادامه داد: کدام یک از شما مدیران برای اجرایی شدن پروژه های سفر ریاست جمهوری با مسوولان مربوطه جلسه‌ای مکرر گذاشته اید و برای اجرایی شدن آن در محل حاضر شده اید.


شجاعی افزود: اگر برای تعیین تکلیف کردن پروژه ها جلسه گذاشتید و خود برای اجرایی شدن آن تلاش کردید به جلسه بررسی مصوبات و تفاهم‌نامه‌ای سفر ریاست جمهوری بیایید اگر نکردید حتی به جلسه نیز نیایید.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در اجرای پروژه، زمین مورد نظر را اختصاص بدهید برای اختصاص زمین نامه نزنید بلکه با مسوول مربوطه در زمین مورد نظر حضور داشته باشید با هم بنشینید مشکلات را پیگیری کنید.
شجاعی، اشاره ای نیز به اختصاص زمین های شهرک های صنعتی داشت و افزود: زمین مورد نظر در این خصوص اختصاص یابد این امر نیز باید تعیین تکلیف شود.

عناوین برگزیده