تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۱۰۸۰۲۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
استاندار خراسان شمالی:

ایمیدرو در موضوع ورود به معدن آلبلاغ خیلی معطل کرده است

می متالز - استاندار خراسان شمالی گفت: ایمیدرو در موضوع ورود به معدن آلبلاغ برای پی جویی و اکتشاف خیلی معطل کرده است.
ایمیدرو در موضوع ورود به معدن آلبلاغ خیلی معطل کرده است

به گزارش می متالز، محمدعلی شجاعی در جلسه رسیدگی به مصوبات رئیس جمهور که 10 خرداد ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: ایدرو و ایمیدرو باید مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان را اجرایی و به تعهدات خود در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع فولادی عمل کنند.

طاهر رستمی، فرماندار شهرستان اسفراین  نیز در ادامه این جلسه از عدم تعهد ایمیدرو در قبال آغاز و انجام پی جویی ها و اکتشاف مواد معدنی سرب و روی در منطقه معدنی آلبلاغ گلایه و انتقاد کرد.

وی با اشاره به اینکه پی جویی و اکتشاف در معدن آلبلاغ توسط ایمیدرو یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان بوده است، اظهارکرد: این هلدینگ همچنین بر استقرار تیم حفاظتی به منظور برقراری امنیت در این منطقه معدنی نیز تعهد داده بود اما متاسفانه این هلدینگ تاکنون به این تعهد خود عمل نکرده و اخیرا نیز اعلام کرده است که نمی تواند چنین تیمی را در این منطقه مستقر کند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که حفاظت از این منطقه معدنی توسط 70 درصد از نیروهای نیروی انتظامی شهرستان اسفراین انجام می شود درحالیکه این نهاد برای انجام وظایف اصلی خود در این شهرستان با کمبود نیرو مواجه است.

عناوین برگزیده