تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۶
بازدید: ۷۶۷
کد خبر: ۱۰۸۲۸۰
سرویس خبر : متالورژی و مواد

«علی‌اصغر حاجی‌بابا» بنیانگذار صنایع ریخته‌گری و فروآلیاژ ایران درگذشت

می متالز - خانواده محترم «حاجی‌بابا» بدین وسیله پایگاه خبری «می متالز» ضایعه درگذشت جناب آقای «علی‌اصغر حاجی‌بابا» صنعتگر، کارآفرین و بنیانگذار صنایع ریخته‌گری و فروآلیاژ ایران را تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت احدیت برای آن‌ مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نماید.
«علی‌اصغر حاجی‌بابا» بنیانگذار صنایع ریخته‌گری و فروآلیاژ ایران درگذشت

به گزارش می متالز، امروز یکی از ناشادترین روزهای زندگی ما بود، روزی که جناب آقای «علی اصغر حاجی بابا»، اسوه و انسانی فرهیخته را از دست دادیم. درگذشت وی ضایعه بزرگی است که تاثر تمامی فعالان اقتصادی و صنعتگران را به همراه دارد.
وی به ملکوت اعلی پیوست اما به اعتقاد همه صاحبان صنعت، این مرد وارسته بیش از نیم قرن به صنعت این کشور خدمات شایانی ارائه کرد.
جناب آقای «علی‌اصغر حاجی‌بابا»، کارآفرینی پر تلاش، الگوساز، سختکوش و مردی از تبار سازندگی و خدمتگزاری بود که میراثشان اشتغال هزاران نفر در اقصی نقاط ایران است از جمله موفقیت‌های وی می‌توان به صادرات کالا به کشورهای مختلف جهان حتی در روزگار دشوار تحریم، رونق تولید ملی و اعتلای نام ایران اشاره کرد.
وی در عمر پربار و پر فراز و نشیب خود جز به اعتلای نام ایران و عزت و بزرگی آن نیاندیشید و تصویری درخشان از سربازان جبهه تولید در سنگر مقدس کار و تلاش از خود برجای گذاشت تا به این لحظه، فردی از اخلاق و رفتار وی شکوه نکرد، بلکه ذکر نیکشان زبانزد عام و خاص بود و چه خوب که معرفت و انسانیت وی در خانواده محترمشان تسری یافته و بیش از هزاران نفر در سفره معرفت وی حضور داشتند تا زمانی که آثار صنعت و فکر وی در جامعه جاری باشد، او نیز جاودان خواهد ماند.
به اعضای خانواده این مرد بزرگ و تمامی فعالان عرصه صنعت تسلیت عرض نموده و امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر وی قدم بگذاریم.

روحش شاد و یادش گرامی
تولد: نهم مهرماه ۱۳۱۰
وفات: سیزدهم خردادماه ۱۳۹۹

«می متالز»

منبع: می متالز
عناوین برگزیده