تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۳
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۰۸۴۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس گفت:

امکان فروش کامل سهام عدالت تا پایان سال

می متالز - مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس گفت: در زمان آزادسازی امکان فروش ۳۰ درصد از سهام وجود دارد که تا پایان سال امکان فروش کامل سهام امکان پذیر خواهد بود.
امکان فروش کامل سهام عدالت تا پایان سال

به گزارش می متالز، محمدرضا معتمد، مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس درخصوص زمان پذیرش سهام سرمایه‌گذاری‌های استانی در بورس اظهار کرد: از ۱۷ خرداد به بعد شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در بورس پذیرفته خواهند شد و سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند می‌توانند از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام را معامله کنند. وی افزود: سهام عدالت، سهام ارزنده‌ای بوده و منفعت‌های آتی زیادی دارد و از زمان آزادسازی، حجم فروش نسبت به سهم‌های روز بسیار کمتر و بیانگر این است قصد سهامداران، نگهداری این منافع ارزشمند است.

مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس ادمه داد: در زمان آزادسازی امکان فروش ۳۰ درصد از سهام وجود دارد که تا پایان سال امکان فروش کامل سهام امکان پذیر خواهد بود. سرمایه داران سهام عدالت با مشخصات هویتی می‌توانند وارد سامانه سهام عدالت شوند و اطلاعات سهام را مشاهده کنند. احراز هویت برای افرادی که شماره تلفن و شبا را در سامانه ثبت کردند، انجام شده، اما افرادی که شماره تلفن و شبای بانکی را در سامانه وارد نکرده اند باید با مراجعه به کارگزاری‌ها، سامانه سجام، دفاتر پیشخوان و بانک‌ها احراز هویت شوند.

معتمد گفت: با توجه به تمدید روش انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم سهام عدالت تا ۱۵ خرداد از ۱۷ خرداد مشخص می‌شود چه تعداد روش مستقیم و چه تعداد روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند. شرکت‌های سرمایه گذاری استانی را در بورس پذیرش می‌کنیم و سهام آن به افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند، تخصیص داده می‌شود.

عناوین برگزیده