تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۶
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۱۰۸۵۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و مؤسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل‌گهر

می متالز - تفاهم‌نامه همکاری به منظور توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی و آموزشی بین دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و مؤسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل‌گهر

به گزارش می متالز، تفاهم‌نامه همکاری به منظور توسعه و تحکیم  همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی بین دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر منعقد شد. در این نشست  که در محل دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار شد، رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه در خصوص زمینه‌های مشترک همکاری با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این جلسه محمد علی ایران‌نژاد مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل‌گهر سیرجان  در معرفی این موسسه گفت: این موسسه از سال ۱۳۹۲ با رویکرد جریان‌سازی فرهنگی و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی قدم به حوزه فعالیت‌های فرهنگی گذاشته است. در این مسیر پژوهش‌های عمقی و استراتژیک بسیاری توسط متخصصان و صاحب نظران فرهنگی کشور برای بررسی نیازها و ضرورت‌های فرهنگی شهرستان سیرجان انجام شد.

وی افزود: نتیجه این پژوهش‌ها منجر به تشکیل ۶ اندیشکده و ۵ کانون تخصصی فرهنگی شد. فعالیت‌های صورت گرفته در این کانون‌ها و اندیشکده‌ها امروز موسسه را در جایگاه یکی از قوی‌ترین و تأثیرگذارترین مراکز فرهنگی کشور قرار داده که در حال انتقال تجربیات خود به سایر شهرهای کشور در زمینه فرهنگی است.

در ادامه حمید حسن پور رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس نیز به ضرورت همکاری در حوزه‌های فرهنگی برای هم افزایی هر چه بیشتر نیروها اشاره و به لزوم چند مهارتی شدن نیروهای فرهنگی کشور تاکید کرد. 

در این راستا تفاهم نامه همکاری‌ برای بهره مند شدن طرفین از امکانات مشترک یکدیگر جهت رفع نیازهای علمی، آموزشی، پژوهشی و تربیت نیروی انسانی متخصص و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مجازی و حضوری و تولید محتوای رسانه‌ای امضا شد.

عناوین برگزیده