تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۰۸۵۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

شهرک صنعتی و تخصصی مس ورزقان راه‌اندازی می‌شود

می متالز - فرماندار ورزقان گفت: مکان یابی شهرک صنعتی تخصصی مس ورزقان از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی است که باید با نظرات کارشناسی صورت گیرد.
شهرک صنعتی و تخصصی مس ورزقان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش می متالز، محمدباقر خانی در نشستی با سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی ورزقان که با حضور سید مرتضی نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به اینکه تقاضا برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ورزقان روبه افزایش است و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت مجتمع مس سونگون باید این شهرک توسعه یابد.

وی افزود: مکان‌یابی شهرک صنعتی و تخصصی مس ورزقان جزو وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که باید به صورت کارشناسی و با رعایت تمامی جوانب زیست محیطی صورت گیرد.

خانی با اشاره به اینکه در شهرستان ورزقان وظایف سنگینی در راه توسعه منطقه برعهده دارد؛ گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان به ویژه مجتمع مس سونگون برای رونق و جهش تولید در منطقه گام برداریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورزقان از ضرورت راه‌اندازی ناحیه صنعتی مبل و چوب خاروانا در شهرستان خبر داد و افزود: راه‌اندازی این شهرک جزو مطالبات اصلی مردم بخش خارواناست.

خانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تکمیل بزرگراه خواجه_ورزقان در آینده گفت: با تکمیل این پروژه شاهد جذب سرمایه‌گذاران بسیاری در حوزه‌های مختلف در شهرک صنعتی ورزقان خواهیم بود.

عناوین برگزیده