تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۰۹۵۸۱
سرویس خبر : محیط زیست
اتاق بازرگانی تهران خدمات مشاوره آنلاین به اعضای خود را گسترده‌تر می‌کند

ارائه مشاوره «قوانین کار» و «امور زیست‌محیطی» به کارفرمایان و فعالان اقتصادی

می متالز - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ارائه با توسعه سبد خدمات مشاوره خود به اعضا و فعالان اقتصادی، دو مشاوره «قانون کار» و «امور زیست‌محیطی» را به فهرست خدمات مشاوره آنلاین خود اضافه کرد.
ارائه مشاوره «قوانین کار» و «امور زیست‌محیطی» به کارفرمایان و فعالان اقتصادی

به گزارش می متالز،  در حالی که توسعه خدمات مشاوره آنلاین به صاحبان کسب‌و‌کار و فعالان اقتصادی در دستورکار اتاق بازرگانی تهران قرار گرفته‌ است، از این پس کارفرمایان و اعضای این اتاق می‌توانند از خدمات مشاوره کارشناسان اتاق تهران در دو حوزه دیگر مرتبط با قوانین و مقررات کار و مسائل محیط زیستی نیز بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام معاون کسب‌‎و‌کار اتاق تهران، با استقرار مشاور مجرب و باتجربه در حوزه قوانین کار در این معاونت، اعضای اتاق تهران می‌توانند ابهامات مربوط به قانون کار را با کارشناس مشاور این بخش رفع کنند. هم‌چنین اعضای اتاق تهران می‌توانند هرگونه ابهام و سوال خود در زمینه مسایل زیست‌محیطی را نیز که در امر فعالیت اقتصادی مساله مهمی به شمار می‌آید از مشاور این حوزه در معاونت کسب و کار اتاق تهران سوال کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، هومن حاجی‌پور با بیان این که در حال حاضر ارائه خدمات مشاوره معاونت کسب‌وکار به اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی در شش حوزه صورت می‌گیرد، گفت: پس از ارائه خدمات مشاوره در بخش‌های امور مالیاتی، بیمه و تامین اجتماعی، امور گمرکی، امور بانکی و نیز توسعه کارآفرینی و کسب‌و‌کارهای نوین، طی ماه جاری خدمات مشاوره قانون کار و مشاوره امور زیست‌محیطی نیز به زنجیره خدمات مشاوره معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران افزوده شد.

هومن حاجی‌پور افزود: در حال حاضر برخی از فعالیت‌های اقتصادی با چالش‌های زیست‌محیطی از جمله در تعریف و تشخیص اثرات زیست‌محیطی فعالیت‌ها، درک و انطباق با الزامات قانونی و نمونه‌های بهینه موجود، اجرای راهکارهای زیست‌محیطی در چارچوب‌های زمانی ثابت و ایفای نقش حیاتی برای پروژه‌های زیست‌محیطی مواجه هستند، از این رو ارائه خدمات مشاوره امور زیست‌محیطی به صاحبان کسب‌و‌کارها می‌تواند به پیاده‎سازی و راهبری استراتژی‌ تولید دوست‌دار محیط‌زیست کمک کند.

او افزود: در همین رابطه، اعضای اتاق تهران و سایر فعالان اقتصادی می‌توانند به منظور دریافت خدمات مشاور قانون کار و مشاوره امور زیست‌محیطی، از طریق سایت اتاق تهران(tccim.ir) و نیز سامانه ارتباطی 1866 اقدام کنند.

اتاق بازرگانی تهران در حال حاضر خدمات مشاوره متعددی در حوزه‌های عضویت و کارت بازرگانی، واردات و صادرات، امور گمرکی، حقوقی، حقوق بین‌الملل، امور بانکی، بیمه تامین اجتماعی، اتاق بازرگانی بین‌الملل، کسب‌و‌کارهای نوین و دانش‌بنیان، دعاوی حقوقی بانکی، آمار، اطلاعات اقتصادی و تجاری و مشاوره امور مالیاتی به اعضا ارائه می‌دهد و فهرست این خدمات به طور دائم در حال افزایش است.

صفحه مشاوره‌های آنلاین اتاق بازرگانی را اینجا ببینید.

عناوین برگزیده