تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۱۰۹۹۱۹
سرویس خبر : انرژی

واحد الفین پتروشیمی ایلام به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

می متالز - مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از آغاز راه‌اندازی واحد الفین این شرکت از تیرماه امسال خبر داد.
واحد الفین پتروشیمی ایلام به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش می متالز، حسن نجفی‌سمنانی در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان با تبریک هفته محیط‌زیست و ثبت رکورد دریافت ۳۸ تن خوراک در ساعت اشاره کرد و افزود: تولید روزانه، پایدار و مستمر پلی‌اتیلن سنگین در این شرکت در سال جهش تولید به میزان ۹۶۰ تن در روز افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه متعهد به حفظ محیط‌زیست خواهیم بود، افزود: راه‌اندازی واحد الفین از تیرماه امسال‌ آغاز می‌شود.

وی به پروژه ساماندهی پساب فوق شور (ZLD) به‌عنوان یک پروژه مدرن در پتروشیمی ایلام اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه با هدف حفظ محیط‌زیست با سطح تخلیه مایع صفر برای نخستین بار در کشور و در پتروشیمی ایلام راه‌اندازی می‌شود.

غلامرضا ابدالی، مدیرکل محیط‌زیست استان ایلام نیز در این نشست با تبریک هفته محیط زیست و قدردانی از اقدام‌های زیست‌محیطی شرکت پتروشیمی ایلام گفت: افتخار می‌کنیم بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی در غرب کشور موفق به دریافت تندیس سیمین صنعت سبز شده است.

وی عملکرد پتروشیمی ایلام در حفظ و احیای محیط‌زیست را بسیار موفق عنوان کرد و افزود: اکنون پتروشیمی و محیط زیست در استان در یک اشتراک زیست‌محیطی قرار دارند. استان ایلام به عنوان یک استان محیط زیستی در کشور مطرح و استان سوم کشور در این حوزه است.

روح‌الله رمضانی، رئیس واحد اچ‌اس‌یی شرکت پتروشیمی ایلام نیز با ارائه گزارشی از اقدام‌های زیست محیطی در این شرکت اظهار کرد: پتروشیمی ایلام در سال‌های ۹۵ و ۹۷ موفق به دریافت تندیس صنعت سبز شده است. نصب پایش آنلاین، دریافت ایزو ۱۴۰۰۱ از شرکت IMQ، فعالیت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، توسعه فضای سبز و استقرار سیستم مدیریت انرژی از مهم‌ترین اقدام‌های این مجتمع در راستای حفظ محیط‌زیست بوده است.

در پایان این نشست، غلامرضا ابدالی، مدیرکل محیط‌زیست استان ایلام با اهدای لوح سپاس از حسن نجفی‌سمنانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام برای دریافت تندیس سیمین صنعت سبز قدردانی کرد.

عناوین برگزیده