تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۹
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۱۰۹۹۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

تحویل اتان به سه پتروشیمی‌ بورسی و غیر بورسی ۳۰ درصد افزایش یافت

می متالز - مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش ۳۰ درصدی اتان تحویلی به سه پتروشیمی بورسی و غیر بورسی در دو ماهه اول سال نسبت به دوره مشابه قبل خبر داد.
تحویل اتان به سه پتروشیمی‌ بورسی و غیر بورسی ۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، هادی هاشم‌زاده فرهنگ گفت: تحویل خوراک به پتروشیمی پارس در دو ماهه اول سال جاری با توجه به آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه اول از ۱۵ اردیبهشت‌ همچنان بصورت مستمر در حال انجام است که با پایان تعمیرات این میزان افزایش نیز می‌یابد.

وی با اشاره به نقش مهم و بنیادی مجتمع گاز پارس جنوبی در توسعه صنعت پتروشیمی افزود: میزان اتان تحویلی به پتروشیمی های جم، کاویان و مروارید در دو ماهه اول سال نسبت به دوره مشابه گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

این مقام مسوول ادامه داد: تنوع سبد محصولاتی مجتمع گاز پارس جنوبی نشان دهنده اهمیت فراوان نقش این شرکت در بخش‌های صنعتی است. علاوه بر پتروشیمی جم، کاویان، مروارید و برزویه، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، امور بین‌الملل شرکت نفت، امور بین‌الملل شرکت گاز و دیسپچینگ شرکت گاز دریافت‌کننده تولیدات مجتمع هستند.

هاشم‌زاده فرهنگ با بیان اینکه مجتمع گاز مشتریان مهمی دارد که هدف اصلی نیز کسب رضایت حداکثری در این راستا است، عنوان کرد: در راستای اهداف استراتژیک و جلب رضایت حداکثری مشتریان و با توجه به هدف‌گذاری انجام شده، میزان رضایت‌مندی مشتریان ۹۶ درصد بوده که سه درصد بیش از میزان هدف‌گذاری است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده