تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۰۹۹۷۶
سرویس خبر : انرژی
با حضور مقام‌های پتروشیمی و محیط‌زیست انجام شد:

تقدیر محیط‌زیست از صنعت پتروشیمی ایلام

می متالز - مدیران صنعت پتروشیمی و محیط زیست استان ایلام نشستی به مناسبت هفته محیط زیست برگزار کردند.
تقدیر محیط‌زیست از صنعت پتروشیمی ایلام

به گزارش می متالز، مهندس حسن نجفی‌سمنانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با تبریک هفته محیط‌زیست و ثبت رکورد ۳۸ تن خوراک در ساعت گفت: تولید روزانه، پایدار و مستمر پلی اتیلن سنگین در این شرکت در سال جهش تولید به میزان ۹۶۰ تن در روز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه متعهد به حفظ محیط‌زیست خواهیم بود، افزود: راه‌اندازی واحد الفین از تیرماه سال‌ جاری آغاز می‌شود.

مهندس نجفی به پروژه ساماندهی پساب فوق شور (ZLD) به عنوان یک پروژه مدرن در پتروشیمی ایلام اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه با هدف حفظ محیط‌زیست با سطح تخلیه مایع صفر برای نخستین بار در کشور و در پتروشیمی ایلام راه‌اندازی می‌شود.

غلامرضا ابدالی، مدیرکل محیط‌زیست استان ایلام نیز در این نشست با تبریک هفته محیط‌زیست و تمجید از اقدامات زیست‌محیطی شرکت پتروشیمی ایلام گفت: افتخار می‌کنیم بزرگترین مجتمع تولیدی در غرب کشور موفق به دریافت "تندیس سیمین صنعت سبز" شده است.

وی عملکرد پتروشیمی ایلام در حفظ و احیای محیط‌زیست را بسیار موفق عنوان کرد و افزود: اکنون پتروشیمی و محیط‌زیست در استان در یک اشتراک زیست‌محیطی قرار دارند.

مدیرکل محیط‌زیست استان افزود: دریافت تندیس سیمین صنعت سبز توسط شرکت پتروشیمی ایلام از دستان معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و وزیر نفت افتخار بزرگی برای صنعت پتروشیمی و محیط‌زیست استان ایلام است.

ابدالی افزود: استان ایلام به عنوان یک استان محیط‌زیستی در کشور مطرح و استان سوم کشور در این حوزه است.

مهندس روح‌اله رمضانی رئیس واحد HSE شرکت پتروشیمی ایلام نیز با ارائه گزارشی از اقدامات زیست‌محیطی در این شرکت گفت: پتروشیمی ایلام در سال‌های ۹۵ و ۹۷ موفق به دریافت تندیس صنعت سبز شده است.

وی افزود: نصب پایش آنلاین، دریافت ایزو ۱۴۰۰۱ از شرکت IMQ، فعالیت در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، توسعه فضای سبز و استقرار سیستم مدیریت انرژی از مهم‌ترین اقدامات پتروشیمی ایلام در راستای حفظ محیط‌زیست بوده است.

در پایان این نشست، غلامرضا ابدالی با اهدای لوح سپاس از مهندس نجفی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام برای دریافت تندیس سیمین صنعت سبز تقدیر کرد.

عناوین برگزیده