تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۳۵۹
کد خبر: ۱۱۰۴۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درخواست ریلی برای حمایت از «ذوب»

می متالز - معاون وزیر کشور از مدیران شهری برای حمایت از بزرگترین تولیدکننده ریل درخواست کرد.
درخواست ریلی برای حمایت از «ذوب»

به گزارش می متالز، معاون وزیر کشور با بیان اینکه حضور ذوب آهن در تولید ریل به مدیریت شهری بسیار کمک کرده ،گفت: این شرکت تولیدکننده بزرگ ریل است و مدیران شهری باید نگاه ویژه ای به ذوب آهن داشته باشند.

مهدی جمالی‌نژاد در بازدید از خط تولید ریل ملی و شرکت تارابگین ذوب آهن، تولید ریل ملی را جهت توسعه حمل و نقل انبوه بر به ویژه مترو بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه سال جاری و گذشته مبالغ قابل توجهی اوراق مشارکت برای کمک به زیرساخت های ریلی و قطار شهری به ویژه کلان شهرها در نظر گرفته شده که در این خصوص تامین ریل یکی از مهمترین ملزومات است .

وی افزود: حضور ذوب آهن در تولید ریل به مدیریت شهری بسیار کمک کرده که این امر برای توسعه اهمیت بسیاری دارد. این شرکت در حال حاضر تولید کننده بزرگ ریل است و این وظیفه مدیران شهری است که نگاه به تولید داخل به ویژه ذوب آهن باشد که یک صنعت مادر محسوب می شود . 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تولید ریل ملی در زمان مدیریت یزدی زاده بطور کامل انجام و فعال شد، ادامه داد: امید می رود ذوب آهن که به خوبی تولید ریل را پیش می برد از توسعه حمل و نقل ریلی پشتیبانی کند و این اقدام مهم با استفاده از توان داخلی صورت گیرد .

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن نیز جمالی نژاد را یکی از پشتیبانان و حامیان اصلی تولید محصول استراتژیک ریل به ویژه ریل مترو دانست و گفت:  حمایت وی باعث شده تاکنون سه نوع ریل مورد نیاز را در ذوب آهن تولید کند. در این راستا تامین ریل اصفهان معمول شده و در مورد سایر شهرها هم انجام می شود و  هیچ گونه محدودیتی برای تامین ریل متروی مورد نیاز سراسری نیست .

عناوین برگزیده