تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۱
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۱۱۰۶۶۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

پایان سال؛ اتمام مسکن مهر هشتگرد

می متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روند اجرایی انشعابات، محوطه سازی و نیز تکمیل نهایی زیر ساخت‌های پروژه مسکن مهر تسریع یابد چرا که تا پایان سال جاری باید پرونده مسکن مهر به اتمام برسد.
پایان سال؛ اتمام مسکن مهر هشتگرد

به گزارش می متالز، حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌ مسکن مهر شهر هشتگرد، در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت پروژه‌های این منطقه باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد و نظر کارشناسی در اجرای ادامه روند پروژه‌ها لحاظ شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشکلات و مسائل سر راه روند اجرایی این پروژه‌ها ادامه داد: سیاست‌های جدید لحاظ و برنامه ریزی دقیق تری تدوین خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت تکمیل انشعابات، محوطه سازی و نیز تکمیل نهایی زیر ساخت‌ها، بیان کرد: پیمانکاران به این نکته توجه کنند که پرونده مسکن مهر باید در سال جاری بسته شود پس نیاز است که برای این امر، برنامه مطلوبی داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیمانکاران و مشاوران پروژه‌ها خواست برای انجام اقدامات تکمیلی پروژه‌ها ضمن برنامه‌ریزی مناسب اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام تا عملیات تکمیلی پروژه در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند هرچه سریعتر نسبت به اجرای تاسیسات زیربنایی پروژه‌ها اقدام تا محوطه‌های مسکن مهر تکمیل و آسفالت شود.

طاهرخانی افزود: لازم است شرکت عمران به کمک دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به خدمات زیربنایی اقدام کند.

وی افزود: نیاز است دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز با حساسیت پای کارآمده و مشکلات زیرساختی مسکن مهر را مرتفع نمایند تا با بهره برداری از مجتمع‌های مسکونی، در افزایش عرضه مسکن و کاهش التهاب بازار مسکن  و در حقیقت کنترل قیمت مسکن و اجاره‌بها اقدام نمائیم.

طاهرخانی با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت پروژه‌ها افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در آئین نامه اجرای بند(ب) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۹ تعاملات با وزارت نیرو بمنظور تسریع در تکمیل زیرساختها انجام شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده