تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۱۱۰۶۷۱

افزایش توامان ظرفیت و ایمنی با اجرای طرح بهسازی باند فرودگاه‌ها

می متالز - اسلامی گفت: با بهره برداری از طرح بهسازی باند اصلی فرودگاه‌ها شاهد افزایش ظرفیت و نیز رشد ایمنی فرودگاه‌ها خواهیم بود.
افزایش توامان ظرفیت و ایمنی با اجرای طرح بهسازی باند فرودگاه‌ها

به گزارش می متالز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس با بیان اینکه افزایش توامان ظرفیت و ایمنی فرودگاه با اجرای طرح بهسازی باند اصلی  فراهم می شود، گفت: با بررسی وضعیت پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه‌ها و همچنین بهره برداری از این طرح شاهد افزایش ظرفیت و نیز رشد ایمنی فرودگاه‌ها خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه‌ها مهمترین طرح فعال حوزه وزارت راه و شهرسازی است، گفت: سال گذشته در مراسمی با حضور رییس جمهور ترمینال جدید فرودگاه را افتتاح کردیم و با بهره برداری از پروژه بهسازی باند اصلی با استقرار تجهیزات ناوبری جدید در آینده نزدیک شاهد افزایش توامان ظرفیت و ایمنی فرودگاه خواهیم بود.

اسلامی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس شاهد بهره برداری از طرح بهسازی باند اصلی فرودگاه‌ها خواهیم بود. 

همچنین در این بازدید، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت طرح بهسازی باند اصلی  فرودگاه گفت: عملیات اجرایی این طرح پس از سه سال با شرایط مطلوب و موثر در ارتقای ایمنی پرواز‌ها پایان شهریور  به پایان می‌رسد.

پیش از این بازدید سیاوش امیرمُکری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در نشست با پیمانکاران این پروژه گفت: شرکت فرودگاه‌ها از تمام توان و ظرفیت‌های قانونی خود در جهت تسریع در روند اجرای پروژه باند فرودگاه استفاده کرده و خواهد کرد.

امیر مکری توضیح داد: با وجود ۵۳ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و وجود پروژه‌های متنوع، باید به تعهدات خود در قبال تکمیل پروژه‌ها از جمله باند فرودگاه اردبیل بیش از پیش عمل کنیم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ بیان کرد: در پایان خواستار تلاش دست اندرکاران جهت بهره برداری از این پروژه شد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده