تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۱۰۷۳۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده ماهنشان و ایجرود در مجلس تاکید کرد:

بهره‌وری کم و اتلاف منابع در بخش معادن زنجان

می متالز - خاتمی، نماینده منتخب مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس، با بیان اینکه زنجان مهمترین سایت‌های معدنی کشور را دارد، گفت: متاسفانه بهره وری در این بخش کم بوده و اتلاف منابع زیاد داریم.
بهره‌وری کم و اتلاف منابع در بخش معادن زنجان

به گزارش می متالز، سید مرتضی خاتمی  با بیان اینکه در زنجان تلاش های زیادی برای استفاده از ظرفیت‌ها انجام شده و هم اکنون در جریان است، گفت: با قدمتی که این استان دارد جای کار در زمینه های مختلف زیر بنایی بسیار است. 

وی با بیان اینکه مسئله اصلی در استان زنجان بخش کشاورزی است، گفت: این بخش آورده و سود زیادی برای استان داشته و دارد ولی بنا به فراخوری که این بخش دارد مشکلات هم زیاد است. 

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در خصوص قیمت گندم در مجلس دهم تلاش‌های فراوانی صورت گرفت، ابراز کرد: بخش تولیدی کشاورزی بایدتقویت شود، چرا که آورده خوبی دارد و بسیاری از مشکلات استان را حل می کند. 

خاتمی با بیان اینکه ما باید با نگاه ویژه در بخش اجرایی و تدوینی همکاری خوبی را آغاز کنیم، افزود: باید با یک نگاه تفاهم آمیزتر به تمام بخش‌ها داشته باشیم. 

وی تاکید کرد: ارتباطی که می تواند مکمل هم باشد و جای آن خالی است باید تقویت شود و متاسفانه در نظام دیوان سالاری کشور این رسوبات جا خوش کرده و باید همکاری کنیم تا بهره وری در تمام بخش ها افزایش یابد. 

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، بخش صنعت و معدن استان را بسیار مهم اعلام کرد و افزود: گام های خوبی در این بخش برداشته شده ولی برای افزایش بهره وری جای کار زیاد است.

خاتمی با بیان اینکه زنجان مهمترین سایت‌های معدنی کشور را دارد، تاکید کرد: متاسفانه بهره وری در این بخش کم بوده و اتلاف منابع زیاد داریم. 

وی با بیان اینکه زنجان در شاهراه ارتباطی به توسعه بزرگراه ‌نیاز دارد، تاکید کرد: این استان در روکش آسفالت ضعف جدی دارد و راه‌های روستایی آسفالت نشده زیادی به نسبت طول راه‌ها دارد.

عناوین برگزیده