تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۶
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۱۱۱۱۶۳

توزیع و عرضه ماسک در مترو تهران و حومه

می متالز - معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: در عموم ایستگاه‌ها، غرفه فروش ماسک با قیمت مناسب دایر شده است.
توزیع و عرضه ماسک در مترو تهران و حومه

به گزارش می متالز، احسان بیسادی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزامی شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی، شرکت مترو تهران و حومه بر حسب وظایف ذاتی خویش، اقدام به توزیع و عرضه ماسک توسط نمایندگان وزارت صمت در قالب طرح "سفر به سلامت" کرد.

بیسادی افزود: یکی از اقدامات مهم مترو تهران، ضدعفونی کردن مستمر فضا‌های عمومی ایستگاهی و قطار‌ها بود. همچنین این معاونت نسبت به اطلاع رسانی گسترده در خصوص ویروس کرونا، راه‌های پیشگیری، رعایت فاصله مناسب، در قالب‌های مختلف شامل بنر‌های سکوپی، کتیبه‌های داخل قطار، نمایشگر‌های ایستگاه و قطار‌ها و پادکست‌های تولید شده تحت عنوان "رادیو مترو" اقدام کرد.

او با بیان اینکه یکی از گام‌های بزرگ پیشگیری از شیوع کروناویروس، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بود، افزود: در این فاز، مترو تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های خود در خصوص لزوم فاصله گذاری اجتماعی در مترو اقداماتی مانند نشانه گذاری، اطلاع رسانی و آموزش‌های شهروندی را انجام داد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: در روز‌های اخیر با توجه به الزامی شدن استفاده از ماسک توسط مسافران در مترو، تلاش شد تا در عموم ایستگاه ها، غرفه فروش ماسک با قیمت مناسب دایر شود که این طرح با استقبال خوب مسافران همراه شد.

بیسادی ادامه داد: برای تامین ماسک مورد نیاز مسافران، ۴ مجموعه تولیدی شامل شرکت‌ها و اتحادیه‌ها توانستند در مدت زمان محدودی، تعداد زیادی ماسک را برای فروش به مسافران تامین کنند که این اقدامات، ارزشمند است.

عناوین برگزیده