تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۷
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۱۱۱۷۰۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
با حضور معاون اول رئیس جمهوری

دولت بازار اجاره مسکن را بررسی می‌کند

می متالز - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از بررسی پیشنهادهای این وزارتخانه برای ساماندهی بازار اجاره در نشست ستاد اقتصادی دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهوری در چند روز آینده خبرداد.
دولت بازار اجاره مسکن را بررسی می‌کند

به گزارش می متالز، محمود محمودزاده گفت: برنامه خانه‌دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد در دهک‌های اول تا سوم با همکاری دستگاه‌های مختلف در حال تدوین است.

وی افزود: در ماه‌ها و هفته‌های گذشته نشست‌های کارشناسی این طرح با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در وزارتخانه برگزار شد و به‌زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در اجرای طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور دارد، تصریح کرد: طرح مسکن اقشار کم درآمد به غیر از طرح بهسازی و بازسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای کوچک است که بنیاد مسئول آن است.

محمودزاده توضیح داد: طرح مسکن اقشار کم درآمد در شهرها اجرا می‌شود.

شناسایی و تفکیک اقشار کم درآمد زیر پوشش کمیته امداد

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شناسایی اقشار کم درآمدی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور انجام شده و اکنون، استان به استان و شهر به شهر در حال تفکیک است.

محمودزاده درباره پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دستور رئیس جمهوری درباره ساماندهی بازار اجاره بها و کنترل قیمت مسکن گفت: پیشنهادهای مشخص وزارت راه و شهرسازی در این باره ارائه و مقرر شد تا در کمیسیون ستاد اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری، تعیین تکلیف شود. منتظر هستیم در هفته جاری این نشست تشکیل و درباره اجرای فرمان رئیس جمهوری تصمیم نهایی گرفته شود.

عناوین برگزیده