تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۱
بازدید: ۷۰۶
کد خبر: ۱۱۱۸۷۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
به منظور رسیدگی به اشتغال ایثارگران

مدیرکل بنیاد هرمزگان با مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی دیدار کرد

می متالز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان به منظور رسیدگی و ایجاد بسترهای اشتغال برای فرزندان شهدا و ایثارگران، با مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی این استان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد هرمزگان با مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی دیدار کرد

به گزارش می متالز، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، دوشنبه 26 خرداد ضمن دیدار با حمید مهتدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی در این استان، اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم بنیاد، استفاده از تمام ظرفیت‌ های موجود در استان جهت اشتغال زایی و رفع مشکلات بیکاری جامعه ایثارگران است.
ناوکی با بیان اینکه برای حل مشکل بیکاری ایثارگران به همت، هم گرایی و هم افزایی همه مسوولان دستگاه های اجرایی، شرکت های دولتی و خصوصی نیازمند هستیم، افزود: به طور کلی داشتن شغل از ضروریات فردی و اجتماعی است که افراد بیکار مدام از این مساله رنج می برند.
وی بر لزوم ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد و ایثارگر و رسیدگی هر چه بیشتر به خانواده‌های شهدا تأکید کرد و ادامه داد: اگر خدمت رسانی، همدردی و عنایت به یکدیگر را جزء اهداف اساسی خود بدانیم، بی شک در هر جایگاه و مسوولیتی که قرار بگیریم، خداوند به واسطه شهدا دست ما را خواهد گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تصریح کرد:  در مکتب اسلام بسیاری از اصول و فروع دینی و اخلاقی، انسان ها را به اهتمام و بی تفاوت نبودن نسبت به مشکلات سایر افراد جامعه ترغیب می کند.
 ناوکی توجه به مسائل ایثارگران را در اولویت دانست و گفت: این نهاد به دنبال ایجاد بسترهای اشتغال و رعایت سهمیه 25 درصدی جهت استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در همه دستگاه های دولتی و خصوصی است.
در پایان حمید مهتدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی استان هرمزگان، ضمن بیان اینکه این مجتمع صنعتی سهم مهمی در تولید آلومینیوم کشور دارد، عنوان کرد: می توانیم آلومینیوم مورد نیاز شرکت های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران را در صنایع پایین دستی، خارج از نوبت تأمین کنیم.

عناوین برگزیده