تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۴
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۱۱۸۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حجت الاسلام حسینی کیا:

سازمان تامین اجتماعی با کاهش هزینه های جاری و حقوق هیات مدیره ها پاسخگوی بازنشستگان باشد

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اجرا نشدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و مشکلات این قشر گفت: سازمان تامین اجتماعی باید هزینه های جاری خود را کاهش دهد. حقوق هیات مدیره ها را کم کند. نیروهای اضافی که دارند را کاهش دهد تا بتواند پاسخگوی بازنشستگان باشد.
سازمان تامین اجتماعی با کاهش هزینه های جاری و حقوق هیات مدیره ها پاسخگوی بازنشستگان باشد

به گزارش می متالز به نقل از بولتن نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکلات بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و اجرا نشدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی این سازمان گفت: متاسفانه مشکل حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی همچنان ادامه دارد و بازنشستگان مراجعات مکرری به دفاتر نمایندگان مجلس دارند.

وی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان بر اساس دستمزد تعیین می شود، افزود: همین موضوع خود مشکل آفرین است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت کمک دولت برای حل مشکلات بازنشستگان تصریح کرد: دولت باید بدهیهای سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند تا این سازمان بتواند با اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، حق و حقوق بازنشستگان را کامل پرداخت کند.

حجت الاسلام حسینی کیا تاکید کرد: البته سازمان تامین اجتماعی باید هزینه های جاری خود را کاهش دهد. حقوق هیات مدیره ها را کم کند. نیروهای اضافی که دارند را کاهش دهد تا بتواند پاسخگوی بازنشستگان باشد.

وی با اشاره به مطالبه نکردن سازمان تامین اجتماعی از دولت برای پرداخت بدهیها افزود: مطالبه گری سازمان تامین اجتماعی از دولت برای گرفتن طلب ها باید بیشتر شود تا مشکلات موجود این سازمان حل و فصل شود.

عناوین برگزیده