تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۸
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۱۲۰۹۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازگشت دوباره تولیدکنندگان آلومینیوم به عرصه فعالیت

می متالز - بازار صنایع پایین‌دستی آلومینیوم این روزها با عبور از بحران کرونا در حال سرگیری دوباره فعالیت خود است و بسیاری از تولیدکنندگان روال تولید خود را در پیش گرفته‌اند.
بازگشت دوباره تولیدکنندگان آلومینیوم به عرصه فعالیت

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت صنایع آلومینیوم آبسکون با بیان اینکه بیشتر تولیدکنندگان این حوزه فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، عنوان کرد: واحد تولیدی ما به صورت تدریجی و پس از عبور بحران شیوع کرونا کار خود را آغاز کرده و با ورود به بازار در زمینه تولید با مشکل خاصی روبه‌‌رو نشده‌ است. هبت‌اله ‌فاضلی در ادامه با اشاره به اولویت‌های شرکت برای ادامه راه خاطرنشان کرد: تمرکز بیشتر ما هم‌اکنون روی پروژه‌های شرکت است، ۱۵ پروژه نماسازی ساختمان در دست اقدام داریم که قرار است این نماها را با کامپوزیت و شیشه انجام بدهیم؛ از جمله این پروژه‌ها، سه پروژه بزرگ شامل ساختمان شهید خرازی، ساختمان الماس و سه برج جنب مجلس شورای اسلامی است. وی با اشاره به این موضوع که این روزها به جای شیشه استفاده از سرامیک‌های نسوز کاربرد بیشتری پیدا کرده است، گفت: در نماسازی‌ها قرار است از کامپوزیت، ورق، آلومینیوم و شیشه استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت آبسکون در ادامه خاطرنشان کرد: مواد اولیه مورد نیاز ما در زمینه آلومینیوم شمش است که از سوی کارخانه‌های بالادستی تولید و در بورس نیز عرضه می‌شود.

در ضمن کارخانه آبسکون دارای پنج خط تولید شامل مقاطع صنعتی، ساختمانی و تزئینی آلومینیوم است.

عناوین برگزیده