تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۹
بازدید: ۳۸۸
کد خبر: ۱۱۲۳۰۱
سرویس خبر : انرژی
در نشست کمیسیون انرژی صورت گرفت

کمیته بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر تشکیل شد

می متالز - کمیته بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر وابسته به کمیسیون انرژی اتاق ایران در راستای حمایت از فعالان این حوزه و توسعه اهداف بخش خصوصی تشکیل شده است.
کمیته بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر تشکیل شد

به گزارش می متالز، اعضای کمیسیون انرژی اتاق ایران در نشست امروز خود ضمن اعلام خبر تشکیل «کمیته بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدید پذیر»، در خصوص اهداف و اولویت‌هایی که این کمیته باید در دستور کار خود قرار دهد، بحث و گفت‌وگو کردند.

حمیدرضا صالحی رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران تقویت جایگاه بخش خصوصی، به‌خصوص فعالان حوزه انرژی‌های تجدید پذیر را از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کمیته ذیل کمیسیون انرژی اتاق ایران عنوان و ابراز امیدواری کرد که تشکیل این کمیته و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اتاق ایران به‌خصوص شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بتواند مشکلات فعالان این عرصه به‌خصوص در حوزه مسائل بالادستی را برطرف کند.

اصلاح و بازسازی زیرساخت‌ها به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، تسهیل و تسریع در حوزه تأمین مالی، مطالبه‌گری فعالان بخش خصوصی انرژی‌های تجدیدپذیر از دولت، بازنگری در قوانین و مقررات، تدوین بسته‌های حمایتی و سیاستی، واقعی‌سازی قیمت‌های حامل انرژی ازجمله مهم‌ترین اهداف و برنامه‌هایی است که کمیته بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدید پذیر کمیسیون انرژی اتاق ایران قصد پیگیری آن‌ها را دارد.

عناوین برگزیده