تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۰
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۱۱۲۳۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
درنشست سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد:

قول مساعد سرپرست وزارت صمت به فعالان اقتصادی اصفهان

می متالز - درنشست سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی اصفهان، حسین مدرس خیابانی اعلام کرد: ظرف دو هفته آینده برای رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف جلسه ای با حضور نمایندگان حوزه های صنعت، صادرات و بازرگانی با معاونین مربوطه در وزارتخانه تشکیل شود.
قول مساعد سرپرست وزارت صمت به فعالان اقتصادی اصفهان

به گزارش می متالز، وی در ادامه با تاکید بر اینکه با وجود تحریم های اعمالی بر علیه کشورمان و مشکلات حادث شده از کرونا، کشور در حال اداره است، افزود: هیچ تردیدی نیست که جهش تولید محقق خواهد شد. 
سرپرست وزارت صمت تقویت ساخت داخل، تامین مواد اولیه از محل ارز حاصل از صادرات و توجه به معیشت مردم را از جمله برنامه های در دست اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد.
مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست راه اندازی شورای تجارت خارجی، توجه ویژه به برند تجاری و داشتن برنامه عملیاتی در حوزه نرخ تشکیل سرمایه، را در دوران کنونی برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور ضروری دانست. 
وی همچنین خواستار افزایش حدود اختیارات روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هایی مانند استان صنعتی اصفهان و تشکیل جلسات مجازی فعالان اقتصادی اصفهان با  مدیران و معاونان وزارت صمت به منظور حل فوری برخی از مشکلات شد.
مشروح خبر در روزهای آینده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. 

عناوین برگزیده