تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۱۲۶۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نگاهی به آخرین وضعیت و عملکرد صندوق درآمد ثابت بانک گردشگری:

خروج ۱.۴۰۰ میلیارد ریال از منابع صندوق در هفته گذشته

می متالز - ترکیب دارایی‌های سهام این صندوق نیز عمدتا شامل سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در صنایع فلزات اساسی به میزان ۶.۹ درصد از کل دارایی‌های صندوق، ۳.۱ درصد در گروه پالایشگاهی و ۳ درصد در گروه پتروشیمی بوده است.
خروج ۱.۴۰۰ میلیارد ریال از منابع صندوق در هفته گذشته

نوع صندوق: درآمد ثابت

مدیر صندوق: سبدگردان سرآمد بازار

خروج ۱.۴۰۰ میلیارد ریال از منابع صندوق در هفته گذشته

به گزارش می متالز، صندوق با درآمد ثابت بانک گردشگری که تحت مدیریت شرکت سبدگردان سرآمد بازار قرار دارد در هفته گذشته و با لحاظ شدن بازدهی کسب شده در این دوره زمانی، با خروج بیش از ۱.۴۰۰ میلیارد ریال از منابع صندوق مواجه بوده و به این ترتیب در پایان ۲۶ خرداد ماه سال جاری، ارزش این صندوق به ۳۴ هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال رسیده است.


میزان بازدهی کسب شده صندوق در بازه‌های زمانی مختلف به شرح جدول زیر است.

خروج ۱.۴۰۰ میلیارد ریال از منابع صندوق در هفته گذشته

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۵۸.۸ درصد سپرده‌های بانکی، ۲۲.۸ درصد اوراق بدهی و اوراق مشارکت، ۱۷.۵ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و ۰.۹ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.


بخش عمده اوراق بدهی این صندوق در اوراق رهنی کرمان موتور با نرخ ۱۶ درصد و همچنین اوراق منفعت دولتی با شرایط خاص و با نرخ ۱۵ و ۱۸ درصد سرمایه گذاری شده است.


سپرده‌های بانکی این صندوق نیز که بیشترین سهم را به خود اختصاص داده عمدتا در دو بانک مسکن با نرخ ۱۸ درصد و بانک گردشگری با نرخ‌های ۱۵ و ۱۸ درصد سپرده گذاری شده است.


ترکیب دارایی‌های سهام این صندوق نیز عمدتا شامل سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در صنایع فلزات اساسی به میزان ۶.۹ درصد از کل دارایی‌های صندوق، ۳.۱ درصد در گروه پالایشگاهی و ۳ درصد در گروه پتروشیمی بوده است.


بر اساس آخرین صورت وضعیت پرتفوی ارائه شده توسط این صندوق، ۵ سهم زیر بیشترین سرمایه گذاری در سهام را به خود اختصاص داده اند. با توجه به اینکه اطلاعات ارائه شده مربوط به پایان اردیبهشت ماه بوده، احتمال تغییر در ترکیب سهام زیر وجود دارد.

عناوین برگزیده