تاریخ: ۰۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۱۱۳۲۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حالا دیگر حباب‌ها بیش هر زمان دیگر به چشم می‌آیند:

"فاذر" و هیاهویی برای هیچ

می متالز - از نکات قابل توجه صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت افزایش میزان تکمیل پروژه‌های در حال انجام در سال مالی ۱۳۹۸ و کاهش درآمد‌های احتمالی شرکت از محل این قرارداد‌ها در سال آتی است.
"فاذر" و هیاهویی برای هیچ

حالا دیگر حباب‌ها بیش هر زمان دیگر به چشم می‌آیند

به گزارش می متالز، در حالی که همانند سهام بسیاری از شرکت ها، سهام شرکت آذرآب نیز در ماه‌های گذشته مبدل به جولانگاهی برای سفته‌بازان ریز و درشت بازار سرمایه شده، صورت‌های مالی این شرکت خبر از تحقق زیان خالصی ۴۱ ریالی به ازای هر سهم آن هم با قیمت بیش از ۳۸۵۰۰ ریال می‌دهد.

حالا دیگر حباب‌ها بیش هر زمان دیگر به چشم می‌آیند

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت افزایش میزان تکمیل پروژه‌های در حال انجام در سال مالی ۱۳۹۸ و کاهش درآمد‌های احتمالی شرکت از محل این قرارداد‌ها در سال آتی است. عمده درآمد‌های شرکت ناشی از اجرای پروژه‌های نیروگاهی و پروژه‌های صنایع نفت و گاز بوده که از نظر مبلغی سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با سال مالی گذشته از رشدی ۲۸ درصدی برخوردار بوده، اما بنابر صورت‌های مالی منتشر شده تناژ تولیدی این شرکت در این سال جمعا ۳.۰۴۲ تن بوده در حالی که در سال گذشته بیش از ۱۱.۴۲۶ تن به ثبت رسیده بود.

حالا دیگر حباب‌ها بیش هر زمان دیگر به چشم می‌آیند

در نهایت افزایش در حدود ۹۶۰ میلیارد ریالی بهای تمام شده و نیز کاهش ۳۴ درصدی سود عملیاتی منجر به تحقق ۴۰ میلیارد ریالی زیان خالص این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ شد تا بیش از پیش شاهد حبابی بودن قیمت سهام این شرکت در مقطع کنونی باشیم.

عناوین برگزیده