تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۱۱۳۶۰۰
سرویس خبر : متالورژی و مواد
مدیر عامل شستا خبر داد:

ورود۱۰درصد از سهام شرکت شستا به بورس

می متالز - مدیر عامل شستا در نهاوند گفت: شرکت شستا با ۲۸۹ طرح فعال ۳۷هزار میلیارد تومان در طرح های اقتصادی و عمرانی کشور مشارکت کرده است.
ورود۱۰درصد از سهام شرکت شستا به بورس

به گزارش می متالز، محمد رضوانی‌فر مدیر عامل  شستا در مراسم کلنگ زنی و ساخت کارخانه ماده معدنی سنگ آهک دولومیت در نهاوند اظهار کرد: شرکت شستا با ۲۸۹ طرح  فعال ۳۷هزار میلیارد تومان در طرح های اقتصادی و عمرانی کشور مشارکت کرده است.

رضوانی‌فر افزود: ۱۰ درصد از سهام شرکت شستا وارد بازار بورس شده است و به زودی ۲درصد دیگر آن وارد این بازار می شود.

 مدیر عامل شستا  تصریح کرد: این شرکت با احداث کارخانه دولومیت نهاوند ۶۰ میلیاردتومان در صنعت نسوز کشور سرمایه گذاری می کندو این کارخانه ظرف مدت ۱۲ ماه در زمینی به مسافت ۷۰هزار متر مربع ساخته می شود و زمینه اشتغال نزدیک به ۱۰نفر را فراهم می کند.

رضوانی‌فر  یادآور شد:  به زودی دوطرح  گاوداری ۶ هزار راسی در نهاوند و یکی از شهرهای استان همدان با ارزش هرکدام ۲۰۰میلیارد تومان کلنگ زنی می شوند.

سالانه ۱۰۰میلیون تن دولومیت نسوز در کشور  تولید می شود

سعید لقمانی مدیر عامل فرآورده‌های نسوز ایران در مراسم کلنگ زنی و ساخت کارخانه ماده معدنی دولومیت با اشاره اینکه سالانه در کشور ۱۰۰میلیون تن دولومیت نسوز تولید می‌شود، گفت: بومی سازی دانش ساخت آجر‌های نسوز کوره بلند با تلاش مهندسان جوان انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه شرکت نسوز ایران با تنوع ۳۰۰ محصول در کشور عملکرد چشمگیری داشته است، ادامه داد: این شرکت آماده هر نوع همکاری در کشور است که این موضوع واردات کشور به مواد نسوز را کاهش می‌دهد.

لقمانی بیان کرد: نسوز یکی از اقلام مهم در صنعت فولاد است و تامین به هنگام یک محموله می‌تواند کارخانه فولاد را از توقف و تحمل هزینه‌های سنگین نجات دهد.

مدیر عامل فرآورده‌های نسوز ایران اظهار داشت: با احداث و راه اندازی کارخانه دولومیت نهاوند می‌تواند کمک خوبی به اقتصاد کشور و گسترش بیشتر صادرات کند.

عناوین برگزیده