تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۰
بازدید: ۴۳۶
کد خبر: ۱۱۳۶۵۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
برای سومین سال پی در پی؛

مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

می متالز - تیم مس سونگون ورزقان در بازی فینال مقابل گیتی پسند اصفهان در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برای سومین سال پیاپی تکرار کرد.
مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، در چارچوب دیدار فینال لیگ برتر تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و مس سونگون روز گذشته جمعه ششم تیرماه از ساعت 18 در سالن ورزشی پور شریفی تبریز در حالی به مصاف هم رفتند که بازی رفت این دو تیم در سالن پیروزی اصفهان (30 خردادماه) با پیروزی 4 بر 3 به نفع مس سونگون خاتمه یافته بود.

این مسابقه در وقت های قانونی با نتیجه تساوی 3 - 3  به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی تیم مس موفق شد 6 بر 5 به برتری برسد تا  قهرمانی فصل قبل لیگ برتر فوتسال را حفظ کند.  با این پیروزی، تیم مس سونگون توانست برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را از آن خود کند و اولین تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر  فوتسال شد که به 3 جام قهرمانی در 3 سال متوالی دست یافت.

در این بازی گل های مس را میثم خیام(2گل) و مهدی جاوید به ثمر رساندند و گلهای گیتی پسند را مرتضی عزتی به ثمر رساند. همچنین، مهدی جاوید ستاره تیم مس سونگون با به ثمر رساندن 34 گل عنوان آقای گلی این فصل لیگ برتر فوتسال را کسب کرد. جاوید برای چهارمین فصل پیاپی عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال  را از آن خود می کند.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده