تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۱۳۸۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری بیست و دومین جلسه کمیته کارشناسی شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی/ ضرورت همکاری دستگاه‌ها با متولیان صادرات کشور

می متالز - بیست و دومین جلسه کمیته کارشناسی شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور به ریاست معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.
برگزاری بیست و دومین جلسه کمیته کارشناسی شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی/ ضرورت همکاری دستگاه‌ها با متولیان صادرات کشور

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/169178/zadboom.jpg

به گزارش می متالز، حمید زادبوم با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی به ریاست اسحاق جهانگیری «معاون اول رییس جمهور» گفت: در این جلسه با تأکید بر توجه ویژه به صادرات در شرایط کنونی کشور از تمامی دستگاه‌ها خواسته شد به متولیان صادرات کشور در پیشبرد اهداف صادراتی کمک کنند.

دبیر شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور افزود: در این جلسه در رابطه با مدیریت واحد مرزی مقرر شد، سرپرست وزارت صمت با دعوت از سه وزارتخانه راه و شهرسازی، کشور و اقتصاد و دارایی جلسه‌ای تشکیل دهد و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص با بررسی نظرات و استدلال‌های دستگاه‌های مربوطه انجام شود و تصمیم نهایی از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ گردد.

گفتنی است، گزارش گمرک ج. ا. ایران در خصوص خدمات، مشوق‌ها و تسهیلات گمرکی سال جاری در راستای تسهیل توسعه صادرات غیرنفتی، ارائه گزارش دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص توافقات دو جانبه با کشور ارمنستان در حوزه زیرساخت‌ها و تجارت محصولات حلال، گزارش دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص شناسایی موانع صادراتی و فعال‌تر کردن روابط تجاری ایران و قزاقستان (کریدور اوراسیا) از جمله دستورهای کارهای بیست و دومین جلسه کمیته کارشناسی شورایعالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور بود.

عناوین برگزیده