تاریخ: ۰۶ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رتبه نخست آذربایجان‌غربی در صدور تعداد پروانه تحقیق و توسعه

می متالز - رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طی 3 ماه نخست امسال با صدور چهار فقره پروانه تحقیق و توسعه بین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور، رتبه نخست به آذربایجان غربی رسید.
رتبه نخست آذربایجان‌غربی در صدور تعداد پروانه تحقیق و توسعه

به گزارش می متالز، علی حضرتی اظهار داشت: طی 3 ماه نخست امسال با صدور چهار فقره پروانه تحقیق و توسعه بین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور رتبه نخست به آذربایجان غربی رسید و در سال‌های گذشته نیز آذربایجان‌غربی در صدور و عقد قرار داد انجام تحقیق و توسعه رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کرده بود.

وی افزود: تا کنون 81 فقره پروانه تحقیق توسعه برای واحدهای صنعتی استان صادر شده است که در بیشتر واحدهای صنعتی منجر به نتایج مثبت و چشمگیری شده است.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به تشریح طرح تاپ در استان پرداخت و بیان کرد: هم اکنون در سامانه تاپ نیز 82 واحد تولید ثبت نام کرده‌اند و همچنین 21 نیاز پژوهشی و تحقیقاتی در سامانه از سوی واحدهای صنعتی تولیدی ثبت شده که پس از بررسی توسط اساتید و دانشجویان نخبه حاضر در این سامانه بررسی و بعد از رسیدن به نتیجه مطلوب برای رفع مشکل و نیاز مطرح شده منجر به عقد قرار داد خواهد شد.

حضرتی یادآور شد: در حال حاضر تعداد چهار استاد تاپ و سه  دانشجوی تاپ وپنج سرباز تاپ برای مشارکت در پژوهش و تحقیق برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی اعلام آمادگی کرده اند.

عناوین برگزیده