تاریخ: ۰۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۱۱۴۱۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تاکید کرد :

بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی برای شکوفایی صنعت و معدن استان سمنان

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های متعدد جهاددانشگاهی جهت شکوفایی و توسعه صنعت و معدن استان سمنان تأکید کرد.
بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی برای شکوفایی صنعت و معدن استان سمنان

به گزارش می متالز، علی تشنه دل در نشست با رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: توسعه استان سمنان با یک خلأ جدی روبروست، متأسفانه نقش دانشگاه ها در توسعه بسیار کمرنگ است و جهاددانشگاهی با ظرفیت های متعدد و شاخه های خدماتی مختلف می تواند این خلأ را پر کند.

وی با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد خوش نام از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بوده است، افزود: این نهاد انقلابی در ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، پالنده شده است و شاخه های خدماتی مختلف در این نهاد ایجاد شده است که در همه عرصه ها اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، علمی و تحقیقاتی برای کشور و نظام دستاوردهای بزرگی داشته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه صنعت و معدن استان و همچنین شکوفایی آن ضرورت دارد از امکانات موجود در استان و ظرفیت های بدیع و نو مانند ظرفیت های پژوهشی، آزمایشگاهی، آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان بهره ببریم.

تشنه دل گفت: ضرورت دارد در معرفی ظرفیت های استان در جهت توسعه هر چه بیشتر استان هم افزایی وجود داشته باشد، در حوزه آموزش اصناف، اجرای طرح های افکارسنجی و نظرسنجی، اجرای طرح های پژوهشی و فناورانه و اقدامات رسانه ای از ظرفیت های موجود در جهاددانشگاهی کمک خواهیم گرفت.

عناوین برگزیده