تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۵۸
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۱۴۵۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اتاق ایران با بورس تهران تفاهمنامه همکاری امضا کرد

می متالز - نایب رئیس اتاق بازرگانی از امضای تفاهمنامه با شرکت بورس تهران، فرابورس و جامعه حسابداران رسمی برای ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه خبر داد.
اتاق ایران با بورس تهران تفاهمنامه همکاری امضا کرد

به گزارش می متالز، حسین سلاح ورزی با اشاره به اینکه همکاری بین اتاق ایران و بورس ادامه‌دار است، گفت: اتاق بازرگانی ایران، شرکت های بورس تهران، فرابورس ایران و جامعه حسابداران رسمی، تفاهمنامه همکاری در راستای ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه امضا کرده اند.

وی افزود: اقدام لازم برای طراحی و پیاده‌سازی درگاه واحد و نظارت بر آن با هدف پوشش کامل مسیر تأمین مالی از محل بازارهای سرمایه در سامانه واحد بر عهده اتاق ایران بوده که مسیر ارتباطی برای ارزیابی، اقدام و پایش تأمین مالی شخصیت‌های حقوقی بخش خصوصی از محل بازارهای سرمایه و بدهی با تمرکز بر بازارهای زیر نظارت شرکت بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس است.

سلاح ورزی ادامه داد: تفاهمنامه در ۵ ماده و ۴ نسخه تنظیم شده و در این راستا اقدامات مناسبی به همت محمدرضا انصاری نایب‌رئیس اتاق ایران برای تأمین مالی طرح های نیمه‌تمام دولتی که در قالب صندوق تعریف شده‌اند، صورت گرفته و قرار است زمینه ورود آنها به بورس فراهم شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده