تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۱۴۶۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحریم فولاد تاثیری بر روند سودآوری نماد فولاد نخواهد داشت

می متالز - کارخانه فولاد مبارکه به سهامداران اطمینان داد که تحریم‌ فولاد مبارکه از سوی آمریکا تاثیری بر روند کارکرد این شرکت نخواهد داشت.
تحریم فولاد تاثیری بر روند سودآوری نماد فولاد نخواهد داشت

به گزارش می متالز، فولاد مبارکه جهت پوشش ریسک حاصل از تحریم‌های آمریکا به سهامداران اطمینان خاطر داد که روند صعودی شرکت همچنان ادامه دارد.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی سازمان بورس و اوراق بهادار، با موضوع، شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده آمده است:
به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری داخلی و خارجی مبنی بر تحریم های جدید آمریکا علیه شرکت فولاد مبارکه به استحضار می رساند به منظور عمل به رسالت شفاف سازی در خصوص اعمال تحریمهای ظالمانه اخیر بر شرکتهای مرتبط با گروه فولاد مبارکه، بدینوسیله به آگاهی سهامداران عزیز میرساند که همانگونه که در سال های اخیر فولادمبارکه به طور مستقیم و غیرمستقیم بارها مورد تحریم قرار گرفته و پس از اعلام هر نوع تحریم با تکیه بر توان و اراده پولادین کارکنان سختکوش و با دانش خود نه تنها خللی بر روند تولید، توسعه و سودآوری شرکت وارد نگردیده بلکه به منظور پوشش ریسکهای احتمالی بر سرعت توسعه خود افزودیم . لذا با توجه به عملکرد مالی مناسب و کسب رکوردهای تولید در روزهای اخیر و تأمین به موقع و مناسب مواد اولیه و ایجاد ذخایر مناسب نهاده های تولید ضمن اطمینان خاطر از تداوم روند صعودی سودآوری، بی تأثیر بودن اینگونه اعمال حقیرانه به نام تحریم را به اطلاع سهامداران محترم می رسانیم.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

عناوین برگزیده