تاریخ: ۰۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۱۴۷۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گزارشی از برگزاری یک مجمع:

۶۰۰ میلیاردی شدن "وصنعت"

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت ۶۰۰ میلیاردی شد.
۶۰۰ میلیاردی شدن "وصنعت"

۶۰۰ میلیاردی شدن

به گزارش می متالز، مجمع فوق‌العاده"افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت" با حضور اکثریت اعضا و نظارت افراد ذی‌ربط برگزار و سرمایه شرکت به ۶۰۰ میلیارد تومان رسید. 


مهدی زردوغی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با اشاره به تاریخچه افزایش سرمایه این شرکت از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان که ۳ سال پیش مصوب شده بود افزود: پس از افزایش سرمایه در مرحله اول از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۴۵۰ میلیارد تومان و تغییراتی که در ترکیب سهامداران این شرکت اتفاق افتاد فرصت مرحله دوم افزایش سرمایه به ۶۰۰ میلیارد تومان منقضی شد. 


وی اظهار داشت: باتوجه به درخواست سهامداران برای افزایش سرمایه مجوز‌های لازم از سازمان بورس و سایر نهاد‌ها اخذ و مجمع فوق‌العاده جهت افزایش سرمایه از ۴۵۰ میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان برگزار شد.


زردوغی ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت یکی از شرکت‌های بزرگ بورس با ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه بود که برای حفظ موقعیت افزایش سرمایه این شرکت به ۶۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.


مدیرعامل "وصنعت" در پایان گفت: امیدواریم در آینده نیز سرمایه شرکت افزایش یافته و رتبه شرکت در بین دیگر شرکت‌های سرمایه‌گذاری حفظ شود.

عناوین برگزیده