تاریخ: ۱۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۹
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۱۱۴۷۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل سرمایه گذاری سیمان تامین اعلام کرد:

مهمترین سیاست "سیتا" و برنامه عرضه اولیه یک شرکت سیمانی در بورس

می متالز - مدیرعامل سرمایه گذاری سیمان تامین با اعلام اینکه حفظ منافع ۴.۵ میلیون سهامدار، مهمترین سیاست هلدینگ است گفت: سهام سیمان آبیک بعد از پذیرش در بورس بزودی عرضه اولیه خواهد شد.
مهمترین سیاست "سیتا" و برنامه عرضه اولیه یک شرکت سیمانی در بورس

به گزارش می متالز، رضا جمارانیان بعد از عرضه اولیه دیروز 1.32 میلیون سهم سرمایه گذاری سیمان تامین که به قیمت 1575 تومان کشف قیمت و به بیش از 4.5 میلیون نفر (هر کد 299 سهم) تعلق گرفت، گفت: بورسی شدن یا عرضه اولیه شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ وظیفه‌ای است که از طرف عالی‌رتبه‌ترین مقامات کشور ابلاغ شده و "سیتا" هم با مشارکت و اعتماد 4.5 میلیون نفر وارد بورس شد.

وی افزود: مهمترین سیاست این هلدینگ، حفظ منافع سهامداران بوده و برای افزایش شفافیت و ارائه گزارش‌های عملکرد به سهامداران بیش از قوانین و مصوبات فعلی تلاش خواهد شد. "سیتا" با ارزش سبد سهام 21 هزار میلیارد تومانی، دارای 45 زیرمجموعه و شامل 30 شرکت مدیریتی و 15 شرکت به صورت سهامداری است که 26 شرکت بورسی و مابقی غیر بورسی هستند.

جمارانیان ادامه داد: در حالی به جز سیمان آبیک همه شرکت‌های تابعه مستقیم و غیرمستقیم این هلدینگ سیمانی بورسی هستند که مقدمات پذیرش سیمان آبیک آغاز شده و سهام این شرکت نیز بزودی در بورس عرضه اولیه خواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده