تاریخ: ۱۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۱۱۴۸۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

یکی از مصدومان حادثه معدن گیلانغرب فوت کرد

می متالز - فرماندار گیلانغرب گفت: یکی از مصدومان حادثه گاز گرفتگی ظهر امروز (جمعه) معدن زغال‌سنگ در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی این شهرستان فوت کرد.
یکی از مصدومان حادثه معدن گیلانغرب فوت کرد

به گزارش می متالز، کوروش محمودیان روز جمعه افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد که در اثر این حادثه در مجموع هفت تن دچار گازگرفتگی در معدن شدند که یک تن فوت وحال عمومی ۲ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی اظهار داشت: از مصدومان این حادثه یک نفر که حالش وخیم است توسط اورژانس قصرشیرین به بیمارستان این شهرستان منتقل شده و تا لحطاتی دیگر با بالگرد هوایی به مرکز درمانی کرمانشاه منتقل شود.

فرماندار گیلانغرب گفت: یکی دیگر از مصدومان این حادثه که حالش وخیم گزارش شده توسط یک فروند بالگرد از بیمارستان گیلانغرب به مرکز استان منتقل می شود و یک تن نیز در بیمارستان الزهرا (س ) این شهرستان تحت مداوا است .

محمودیان ادامه داد: به محض وقوع این حادثه بالگرد هلال احمر و تیم امداد هوایی در محل بیمارستان گیلانغرب به منظور امداد رسانی به مصدومان استقرار یافت.
فرماندار گیلانغرب در پایان تاکید کرد که این حادثه گازگرفتگی بوده و برخی منابع خبری ریزش و انفجار معدن اعلام کرده اند که به هیچ وجه صحت ندارد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت ۳۲ معدن زغال سنگ، قیر طبیعی، گچ و آهک دارد که ۱۷ معدن آن فعال و ۷۵ درصد ذخیره قیر طبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد

عناوین برگزیده