تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۱۱۴۸۲۷

۶۰۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل اخذ شد

می متالز - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش شتاب هر چه بیشتر اجرای پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل و اینکه این پروژه مهم و ملی تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد ۶۰۰ میلیارد تومان در سال جاری اخذ شد.
۶۰۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل اخذ شد

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست با نوبخت، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: این اعتبار از الباقی مبلغ هزار و ۷۰ میلیارد تومان بودجه تعیین شده برای پروژه مهم و ملی راه‌آهن اردبیل است.

وی ادامه‌داد: تمام تلاش مجمع نمایندگان و مسوولان استان این است که راه‌آهن میانه به اردبیل به شمال استان وصل شود.

رییس مجمع نمایندگان استان در ادامه سخنان خود به تشریح اهمیت و جایگاه تحقق منطقه ویژه اقتصادی نمین در ایجاد، احیا و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی استان بویژه در حوزه اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه پرداخت و افزود: در این خصوص نیز تخصیص ۱۰۰ درصدی ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای پست برق منطقه ویژه اقتصادی نمین اخذ شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین اخذ دستورات لازم از نوبخت برای اجرای پروژه مهم  فاضلاب شهری نمین بر اساس ماده ۲۲ و ۲۳ آیین‌نامه اجرایی قانون زمین شهری را از دیگر نتایج نشت مشترک خود با معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دانست.

او افزود: با وحدت، همدلی و همگرایی که بین مجمع نمایندگان استان وجود دارد، اقدامات لازم در راستای توسعه و رفع مشکلات استان انجام خواهد شد.

عناوین برگزیده