تاریخ: ۱۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۱۱۵۰۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مجمع عمومی عادی شرکت سیمان هگمتان به طور فوق العاده برگزار شد

می متالز - روز چهارشنبه مورخ ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۹ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سیمان هگمتان در محل سالن اجتماعات شرکت سیمان تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۵۰ برگزار گردید.
مجمع عمومی عادی شرکت سیمان هگمتان به طور فوق العاده برگزار شد

به گزارش می متالز، این مجمع به دلیل مقابله با انتشار ویروس کرونا با حضور ۷۱.۷۵٪ سهامداران کل (از نظر میزان مالکیت سهام) و با تعداد حداقل تعداد نفرات سهامداران عمده شرکت وهمزمان به شکل پخش زنده(آنلاین) از شبکه های اجتماعی (سایت سازمان بورس و اوراق بهادار، اینستاگرام، آپارات و ایران فروم) اجرایی گردید.

علی محمد بُد  به عنوان ریاست مجمع همراه با اعضای هیئت مدیره و بازرس و حسابرس قانونی(موسسه حسابرسی مفید راهبر) این جلسه را برگزار نمودند.

ابتدا گزارش عملکرد هیئت مدیره توسط  دکتر حسینی مقدم مدیرعامل شرکت بدین شرح که شرکت سیمان هگمتان نسبت به سال مالی گذشته بالاترین نرخ سود دهی را به میزان ۳۰۰ درصد (افزایش ۴ برابری نرخ سود خالص) در بین شرکت های سیمانی کشور داشته است بیان شد.

لذا با توجه به میزان کل سود حاصله از ۱۵۴,۶۱۰ میلیون ریال در سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ به عدد ۶۰۸,۱۷۷ میلیون ریال در سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ رسیده به طوریکه سود حاصله به ازای هر سهم از ۳۰۷ ریال سال مالی ۱۳۹۷ به ۱۲۰۹ ریال در سال مالی ۱۳۹۸ افزایش یافته است و همچنین افزایش تولید کلینکر و سیمان و افزایش ۵ برابری صادرات کلینکر (افزایش فروش) را نیز همراه داشته است.

در ادامه گزارش بازرس و حسابرس قانونی در مجمع قرائت گردید و سپس صورت های مالی مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

عناوین برگزیده