تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۱۵۱۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صباغیان:

فقدان مدیریت واحد اقتصادی برنامه‌های تنظیم بازار را نقش بر آب می کند

می متالز - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس می گوید از آنجایی که مدیریت اقتصادی در کشور واحد نیست، تمام برنامه ها برای تنظیم بازار نقش بر آب می شود.
فقدان مدیریت واحد اقتصادی برنامه‌های تنظیم بازار را نقش بر آب می کند

محمدرضا صباغیان بافقی

به گزارش می متالز، محمدرضا صباغیان بافقی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با انتقاد از گرانی کالاها، گفت: اگرچه دولت برنامه هایی برای ساماندهی بازار و کنترل قیمت ها دارد اما دستگاه های مسئول هماهنگی لازم برای اجرایی کردن این برنامه ها ندارند.

 

منفعت عده‌ای خاص در گرو افزایش قیمت کالاهای اساسی است

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت اقتصادی در کشور واحد نیست و به تبع آن تمام برنامه ها برای تنظیم بازار نقش بر آب می شود، افزود: منفعت عده‌ای خاص در گرو افزایش قیمت کالاهای اساسی است بنابراین برخی افراد در حاشیه امن خود، با استفاده از راهکارهای مختلفی مانند قاچاق، احتکار و... قیمت‌ها اجناس را سلیقه ای تعیین می کنند.

 

رئیس جمهور وزیر صمت را هرچه سریعتر به مجلس معرفی کند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: اگرچه وزارت صنعت، معدن و تجارت اقداماتی برای جلوگیری از گرانی کالاها انجام داده است اما رئیس جمهور باید هرچه سریعتر کاندیدای خود برای وزارت صمت را به مجلس معرفی کند تا با تعیین وزیر، امور با دقت بیشتری پیگیری شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه گرانی افسار گسیخته قیمت‌ها، به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده است، اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، باید به موضوع گرانی مواد غذایی ورود کرده و با گرانفروشان برخورد کنند.

عناوین برگزیده