تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۳
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۱۵۲۰۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

رکورد صادرات را زدیم/ تعریف طرح های توسعه ای جدید با ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو اعتبار

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با اتفاقاتی که در اکتشاف مس در استان کرمان افتاده امیدواریم بتوانیم سرفصل جدیدی برای معادن جدید داشته باشیم و طرح های توسعه با ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو و ۲۰ هزار میلیارد تومان فضایی در آینده تعریف می کند که در ایجاد اشتغال در استان حرف های جدیدی بزنیم.
رکورد صادرات را زدیم/ تعریف طرح های توسعه ای جدید با ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو اعتبار

به گزارش می متالز، "اردشیر سعدمحمدی" عصر امروز ۱۴ تیرماه در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه های جنوبشرق اظهار کرد: مس در سال گذشته رکورد ۲۵۰ هزار تن تولید کاتد را زد و امیدواریم امسال بتوانیم از ۲۸۰ هزار تن مس کاتدی در کشور عبور کنیم.

وی افزود: با اتفاقاتی که در اکتشاف مس در استان کرمان افتاده امیدواریم بتوانیم سرفصل جدیدی برای معادن جدید داشته باشیم و طرح های توسعه با ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو و ۲۰ هزار میلیارد تومان فضایی در آینده تعریف می کند که در ایجاد اشتغال در استان حرف های جدیدی بزنیم.

سعدمحمدی تصریح کرد: در اواخر سال ۹۸ آزمونی برگزار شد و امسال ۵۰۰ نفر مشغول به کار می شوند و شهریورماه نیز با برگزاری آزمون دیگر ۳۰۰ نفر اشتغال جدید در استان خواهیم داشت که امیدواریم به طور متناوب ادامه پیدا کند و از همه جوانان برای معادن جدید استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: مس در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ بیش از دو و نیم برابر صادرات داشت و در سه ماهه امسال رکورد زدیم و بیش از ۲۰ درصد نسبت به ۹۸ جلو هستیم و امیدواریم رکوردهای زیادی در همه عرصه ها در سال جاری داشته باشیم.

وی افزود: مس به عنوان مجموعه ای همدل و یکسو است که اینجا آمده ایم اعلام کنیم شرکت مس در کنار مردم است و در شرایط سخت قطعا مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

سعدمحمدی اظهار کرد: این افتخار را داریم در روستاها کار ایجاد بیش از ۷۰ زمین چمن مصنوعی را به پایان رسانده ایم تا جوانان استفاده کنند و امیدواریم توسعه متوازن در همه بخش ها صورت بگیرد و به زودی شاهد حضور تیم فوتبال در لیگ برتر باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی با تمام امکانات پزشکی در رفسنجان ایجاد کرده که امیدواریم تا دو هفته آینده توس مسئولان افتتاح شود و البته اکنون مردم از آن استفاده می کنند.

وی افزود: در شهربابک نیز ۲۵ تختخواب و امکانات پزشکی فراهم شده و در همه روستاهای مناطق اطراف سرچشه امکانات صدعفونی کننده، دستکش، ماسک و ... را برای ایجاد ایمنی بهتر برای مردم فراهم کرده ایم.

سعدمحمدی با اشاره به هینکه با تغییر ساعات شیفت و برنامه ریزی مدیریت در شرکت توانستیم کنترل این بیماری را به شکلی مناسب مدیریت کنیم بیان کرد: معتقدم با مدیریت و برنامه یزی مدون قادر خواهیم بود این اتفاق را کنترل کرده و تحت مدیریت قرار بدهیم و مانع از شیوع بیش از این بیماری باشیم و افتخار می کنیم هر چه از دستمان بر می آید برای مردم و در کنار مردم انجام بدهیم.

عناوین برگزیده