تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۱۵۲۰۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

امسال از رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس سال گذشته از رکورد تولید با ۲۵۰ هزار تن مس کاتد عبور کرد و امسال از ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم.
امسال از رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم

امسال از رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم

به گزارش می متالز، اردشیر سعدمحمدی عصر امروز در نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کرمان اظهار داشت: شرکت مس سال گذشته از رکورد تولید  با ۲۵۰ هزار تن مس کاتد عبور کرد و امسال از ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد: با اتفاقاتی که در رابطه با اکتشافات افتاده و همچنین ذخایری که داریم و طرح‌های توسعه با ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو به علاوه ۲۰ هزار میلیارد تومان، فضایی در آینده تعریف می‌کنیم که بتوانیم در اشتغال حرف‌ داشته باشیم و بتوانیم از تمام جوانان برای معادن جدید که قرار است بازگشایی شود استفاده کنیم.

سعدمحمدی ادامه داد: صادرات مس سال گذشته ۲.۵ برابر افزایش داشت و در سه ماهه اول امسال نسبت به سال ۹۸، ۲۰ درصد جلو هستیم‌.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مباحث صنعتی، تولیدی و اقتصادی مجموعه، همدل و یکسو و با یک نگاه در کنار مردم بوده و اعلام می‌کنیم در شرایط سخت مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

وی افزود: برای مسوولیت‌های اجتماعی سال گذشته احداث ۷۰ زمین چمن در روستاها به پایان رسید و توسعه متوازن در همه بخش‌ها صورت می‌گیرد.

وی از ایجاد بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران رفسنجان با تمام امکانات پزشکی یاد کرد و گفت: در شهربابک ۲۵ تخت با امکانات و تجهیزات پزشکی فراهم کردیم.

سعدمحمدی اظهار کرد: در تمام روستاهای اطراف سرچشمه امکانات ضدعفونی ماسک و دستکش توزیع شده تا نسبت به کنترل شیوع بیماری اثرگذار باشد.

عناوین برگزیده