تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۱۱۵۲۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شناسایی و برخورد جدی با متخلفین در اولویت اقدام قرار دارد

می متالز - مرکز بازرسی وزارت اقتصاد در پاسخ به مطلب مورخ 29. 3. 99 خبرگزاری تسنیم با عنوان"در بازرسی وزارت اقتصاد چه می گذرد؟ " اعلام کرد: در خصوص اقدام خلاف یک شرکت فعال در حوزه آرد، شناسایی و برخورد جدی با متخلفین و افراد ذی مدخل این موضوع در اولویت اقدام این مرکز قرار دارد.
شناسایی و برخورد جدی با متخلفین در اولویت اقدام قرار دارد

به گزارش می متالز، مرکز بازرسی وزارت اقتصاد طی گزارشی اعلام کرد: یک شرکت فعال در حوزه آرد ( بازرگانی- تولیدی)، اقدام به صادرات این محصول نموده که حسب بررسی های اولیه منطبق با مقررات موضوعه نبوده که این  موضوع سریعأ توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران کشف و نزد مراجع ذیصلاح اعلام جرم شده است.

این گزارش می افزاید: به موازات این اقدام،  پیگیری های لازم و اقدامات ثانویه از جمله شناسایی متخلفین و افراد ذی مدخل احتمالی و بررسی علل وقوع موضوع نیز از سوی مرکز بازرسی وزارت اقتصادی صورت پذیرفت.

در بخش دیگری از گزارش مرکز بازرسی تصریح شده است: همانگونه که در خبر مذکور نیز آمده، در دوره مدیریتی فعلی وزارت اقتصاد با تغییر ساختار در مرکز بازرسی و بکارگیری رویکرد آسیب شناسانه وهوشمندسازی فرآیندها و بویژه با کمک نظارت های مردمی از طریق اولویت کنترل های داخلی نسبت به شناسایی و برخورد جدی با متخلفین مربوطه اقدام می شود.

در بخش دیگری از این گزارش تأکید شده است: بدیهی است با توجه به شرایط خاص رسیدگی به چنین پرونده هایی، امکان اطلاع رسانی عمومی تا حصول نتیجه امکان پذیر نمی باشد.

مرکز بازرسی وزارت اقتصاد در پایان از اقشار مختلف مردم عزیز و سازمان های مردم نهاد و همچنین اصحاب رسانه که صادقانه و عالمانه در مسیر دشوار نظارت، به مرکز بازرسی این وزارت خانه یاری می رسانند کمال تشکر و قدردانی را دارد.

عناوین برگزیده