تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۱۱۵۳۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام:

مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست/ ضرورت تعیین برنامه زمان بندی مشخص برای راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام

می متالز - سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار ایلام گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست.
مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست/ ضرورت تعیین برنامه زمان بندی مشخص برای راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام

به گزارش می متالز، رضا محمد رحیمی افزود: با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سه ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۵۰ جلسه اصلی و فرعی با حضور همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار و مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی، تامین تسهیلات، زیرساخت‌ها واحدهای تولیدی بیشترین موضوعات مطروحه ازسوی متقاضیان می باشد.

وی ادامه داد: در راستای حفظ وضعیت موجود، جلوگیری از تعطیلی و بهره‌برداری از طرح ها و واحدهای تولیدی امیدواریم با عبور از شرایط کرونایی تا پایان سال ۲۵ واحد تولیدی احیا و به چرخه تولید بازگردند.

محمد رحیمی با اشاره به اجرایی شدن ۷۳ درصد از مصوبات کارگروه در سال گذشته خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای تولیدی باید بدانند با توجه به مصوبه هیئت وزیران و دستور قضایی هر تصمیمی که در این کارگروه اتخاذ می‌شود، لازم الاجراست و از فعالان تولیدی خواهشمندیم مشکلات خود را به دبیرخانه این کارگروه واقع در سازمان صمت اعلام نمایند.

ضرورت تعیین برنامه زمان بندی مشخص برای راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام

سرپرست سازمان صمت استان ایلام همچنین در جلسه ذیل کمیسیون کارگری که بمنظور بررسی وضعیت و مشکلات فنی و کارگری شرکت پتروشیمی ایلام با حضور جانشین دادستان، مدیران کل سیاسی امنیتی استانداری ایلام، اداره کار،تعاون ورفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و ادارات امنیتی در محل سالن جلسات صمت برگزار شد؛ گفت : برنامه های جذب نیرو در پتروشیمی ایلام شامل: اطلاع رسانی آزمون، نحوه برگزاری، تخصیص سهمیه و سایر موارد بصورت شفاف وبدون ابهام بایستی به کمیسیون کارگری اعلام گردد.

رضا محمد رحیمی افزود: تسریع در راه اندازی واحد الفین نقش مهمی در اشتغال پایدار و تولید محصولات متنوع در این واحد صنعتی را در پی خواهد داشت.

عناوین برگزیده