تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۶
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۱۱۵۴۱۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بررسی تکنیکال قیمت فلز سرب

می متالز - روند کلی قیمت فلز سرب، خنثی برآورد می‌شود. در چند هفته آینده این فلز ممکن است اهداف قیمتی بالاتری مثل ۱۹۳۵ دلار را دنبال کند که سه محدوده ممکن است مانع رسیدن به این هدف قیمتی شوند که به آنها مقاومت می‌گوییم. محدوده ۱۷۹۵ و ۱۸۶۵ دلار را می‌توان به‌عنوان محدوده‌های مهم مقاومتی قیمت سرب در چند هفته آینده در نظر داشت.
بررسی تکنیکال قیمت فلز سرب

به گزارش می متالز، در صورتی که قیمت فلز سرب به هر دلیلی مسیر کاهش قیمت را در پیش گرفت، علاوه بر محدوده‌های حمایتی ۱۷۳۰، ۱۶۹۰ و ۱۶۳۰ دلار، دو محدوده دیگر یعنی محدوده خط روند صعودی میان‌مدت و محدوده قیمتی ۱۶۰۵ دلار می‌توانند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شوند، که به این محدوده‌ها حمایت می‌گوییم.

 

روند کوتاه‌ مدت - خنثی

در صورت افزایش قیمت در کوتاه‌مدت، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۷۹۵ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا خصوصاً با حجم زیاد نشانه صعودی است و امید‌ها را نسبت به احتمال افزایش بیشتر قیمت‌ها بالا می‌برد. در صورت افزایش قیمت‌ها، محدوده خط روند صعودی کوتاه‌مدت شکسته شده، می‌تواند نقش مقاومتی داشته باشد. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین نشانه نزولی نبود ولی روند صعودی میان‌مدت را با مشکلاتی مواجه کرد و امید‌ها را نسبت به ادامه روند صعودی کاهش داد.

 

روند میان‌ مدت – صعودی ضعیف

در صورت ادامه روند صعودی میان‌مدت قیمت فلز سرب مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۸۶۵ دلار است. شکسته شدن این ناحیه به سمت بالا، امیدها را برای ادامه روند صعودی افزایش می‌دهد. به نظر می‌رسد قیمت، برای عبور از محدوده ۱۸۶۵ دلار به سمت بالا با مشکلاتی مواجه شود.

 

روند بلندمدت – نزولی شکسته شده

شکسته شدن این محدوده در ۲۳ روز کاری قبل به سمت بالا نشانه صعودی بود. این موضوع برای تحلیلگران محافظه کار حائز اهمیت بود و امید‌ها را برای تشکیل یک روند صعودی بلند‌مدت افزایش داد.

سمانه عاملی/ تحلیلگر بازار

عناوین برگزیده