تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۶
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۱۱۵۵۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
میرتاج‌الدینی مطرح کرد:

انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار تبعات منفی دارد

می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی شرکت‌ها در بازار بورس به صورت صوری سرمایه خود را افزایش می‌دهند و این موضوع نگران کننده است زیرا با ایجاد نوسانات سرمایه‌‌های مردم، ماجرای موسسات مالی و اعتباری در کشور پیش خواهد آمد.
انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار تبعات منفی دارد

محمدرضا میرتاج الدینی

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه باید از انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار اجتناب کرد، گفت: این موضوع امکان دارد، تبعات منفی برای جامعه در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: برخی شرکت‌ها در بازار بورس گاهی به صورت صوری سرمایه خود را افزایش می‌دهند و این موضوع نگران کننده است زیرا با ایجاد نوسانات در سرمایه‌‌های مردم، ماجرای موسسات مالی و اعتباری در کشور پیش خواهد آمد.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه بازار بورس از ثبات مشخصی برخوردار نیست، اظهار کرد: مردم باید با احتیاط عمل کرده و مسئولان دولتی هم به درستی بازار سرمایه و ورود نقدینگی را به بازار بورس مدیریت کنند زیرا انتقال سرمایه‌ جامعه به این شکل به صورت مستقیم به سمت واحدهای تولیدی نمی‌رود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: کارشناسان مسائل اقتصادی در  عرصه ورود نقدینگی جامعه به سمت بازار بورس نگران بوده و هشدار می‌دهند که مسئولان و مردم مراقب باشند، بنابراین با وجود اینکه موضوع بورس به صورت تخصصی در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود اما ما هم در کمیسیون برنامه و بودجه حتما به آن خواهیم پرداخت.

عناوین برگزیده