تاریخ: ۱۶ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۸
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۱۵۶۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کرونا فعالیت معدن مس متعلق به BHP شیلی را کاهش داد

می متالز - بی اچ پی یکی از معدنکاران بزرگ جهان، به رویترز اعلام کرد: فعالیت ها در معدن کوچک مس Cerro Colorado در شیلی را به دلیل همه گیری کروناویروس که بازارهای فلزات را بهم ریخته است، کاهش می دهد.
کرونا فعالیت معدن مس متعلق به BHP شیلی را کاهش داد

به گزارش می متالز، بی اچ پی یکی از معدنکاران بزرگ جهان، به رویترز اعلام کرد: فعالیت ها در معدن کوچک مس Cerro Colorado در شیلی را به دلیل همه گیری کروناویروس که بازارهای فلزات را بهم ریخته است، کاهش می دهد.

معدن Cerro Colorado در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۷۱ هزار و ۷۰۰ تن مس تولید کرد که تقریبا ۱.۲ درصد از کل تولید شیلی بوده است.

بی اچ پی در بیانیه ای گفت: این اقدام برای حفظ فعالیت های شرکت در طول باقی مانده سال ۲۰۲۰ ضروری به نظر می رسد. بی اچ پی گفته، این طرح جدید به معنای کاهش تدریجی کارکنان است که امسال آغاز شده و برای چهار ماه آینده نیز ادامه دارد.

این شرکت اعلام کرد: با این وجود به دنبال گزینه های میان مدت و بلند مدتی است که به این شرکت اجازه ادامه فعالیت معدنکاری خود برای فراتر از سال ۲۰۲۳ را می دهد.

این معدن که در منطقه پر آب شمال شیلی وجود دارد برای استحصال به دنبال جایگزینی استفاده از آب های زیرزمینی بجای آب تصفیه شده دریا از نزدیکی اقیانوس آرام است.

بی اچ پی همچنین در معدن مس اسکوندیدا Escondida در شیلی که بزرگترین معدن مس جهان است فعالیت می کند و علاوه بر آن معدن مس Spence را نیز اداره می کند.

عناوین برگزیده