تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۳۳
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۱۵۶۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد:

پرداخت ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستانی/توزیع رایگان ۸۶۵۳۸ تن سیمان رایگان

می متالز - مدیرکل بنیاد مسکن لرستان روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان را اعلام کرد و گفت: ۵۳ هزار و ۳۹۳ نفر به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.
پرداخت ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستانی/توزیع رایگان ۸۶۵۳۸ تن سیمان رایگان

به گزارش می متالز، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان را اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با یادآوری این مطلب که تعداد کل واحدهای خسارت دیده استان ۳۲ هزار و ۹۳۶ واحد است که ۱۳ هزار و ۳ واحد آن احداثی و ۱۹ هزار و ۹۳۳ واحد آن تعمیراتی هستند، گفت: بر اساس آخرین آمار با احتساب معیشتی‌ها ۵۳ هزار و ۳۹۳ نفر به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند که با ۹۵ درصد آنها یعنی ۵۰ هزار و ۶۰۲ نفر برای دریافت تسهیلات، عقد قرارداد شده است.

رضایی با اعلام اتمام تعمیرات تمامی واحدهای تعمیراتی استان، روند بازسازی واحدهای احداثی را بدین شرح اعلام کرد: آواربرداری از ۱۲ هزار و ۶۵۸ واحد معادل ۹۷ درصد، پی کنی از ۱۲ هزار و ۶۹۶ واحد معادل ۹۸ درصد، اجرای فوندانسیون ۱۲ هزار و ۳۲۳ واحد معادل ۹۵ درصد، اجرای اسکلت ۱۲ هزار و ۱۲۷ واحد معادل ۹۳ درصد، اجرای سقف ۱۱ هزار و ۷۷۹ واحد معادل ۹۱ درصد و دیوارچینی ۱۱ هزار و ۶۶۹ واحد معادل ۹۰ درصد است.

وی از پرداخت ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض بین سیل‌زدگان استان خبر داد و میزان توزیع سیمان رایگان اهدایی را ۸۶ هزار و ۵۳۸ تن اعلام کرد.

عناوین برگزیده