تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۱۵۶۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فولاد اکسین خوزستان در لیگ برتر کشتی‌فرنگی کشور تیمداری می‌کند

می متالز - مسوول ورزش شرکت فولاد اکسین خوزستان از اعلام آمادگی این شرکت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور خبر داد.
فولاد اکسین خوزستان در لیگ برتر کشتی‌فرنگی کشور تیمداری می‌کند

به گزارش می متالز، اسماعیل فرامرزی اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت شرکت و از آنجا که خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور محسوب می شود تصمیم بر این شد که در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حاضر شویم.

وی افزود: شرکت فولاد اکسین به مقوله ورزش اهمیت خاصی می‌دهد و در طول سال‌های اخیر تیم های مختلفی با حمایت این شرکت به رقابت‌های مختلف کشوری و بین‌المللی اعزام و موفق به کسب مدال شدند.

مسئول امور ورزش شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد:  با یک تیم قوی و با هدف قرار گرفتن روی سکووارد مسابقات می‌شویم و در این راستا با کشتی گیران ملی پوش و مطرح استان رایزنی لازم را انجام داده ایم.

وی افزود: بر اساس اعلام سازمان لیگ، مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی از شهریورماه امسال آغاز خواهد شد هر چند برگزاری مسابقات منوط به بهبود وضعیت مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کروناست. 

فرامرزی عنوان کرد: در سال جاری برنامه های مختلف ورزشی بسیاری برای شهروندان و کارکنان شرکت داریم  ولی بیماری کرونا فعلا مانع تحقق برنامه های ماست. 

هیات کشتی خوزستان عنوان سومین هیات برتر کشور 

با اعلام فدراسیون کشتی، هیات کشتی خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات های کشوری با یک هزار و ۴۵۲ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد. استان های مازندران با ۲ هزار و ۳۸۹ امتیاز و تهران با یک هزار و ۸۵۱ امتیاز عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند.

پیش از این تیم آریو برزن بهبهان و سینا صنعت ایذه آمادگی خود برای حضور در این مسابقات را اعلام کرده بودند. بی شک حضور چند نماینده از خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی نشان از اقتدار استان در این رشته بوده و این فرصت را به کشتی گیران خوزستانی می دهد تا در این مسابقات خودنمایی کنند.

عناوین برگزیده