تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۷
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۱۱۵۷۸۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
حسینی نشست امروز کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد:

بررسی برنامه تولید مسکن روستایی در کشور؛ افزایش سهم بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی سهم بنیاد مسکن از طرح ملی تولید حدود ۲۰۰ هزار مسکن روستایی است، در نشست امروز مقرر شد که سهم بنیاد در این حوزه تولید حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی شود.
بررسی برنامه تولید مسکن روستایی در کشور؛ افزایش سهم بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی

به گزارش می متالز، سید البرز حسینی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون عمران مجلس با دستورکار بررسی وضعیت بازار مسکن، گفت: نشست عصر امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن درخصوص تولید مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر به ویژه روستاها برگزار شد.

سید البرز حسینی

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در حوزه تولید مسکن در روستا، مسئله بازبینی در طرح هادی روستایی است، در نشست امروز مقرر شد که برای حل این موضوع، جلسه ای تشکیل شود تا برای الحاق حریم ها به اراضی روستایی تصمیم گرفته شود.

حسینی افزود: در شرایط کنونی سهم بنیاد مسکن از طرح ملی تولید حدود 200 هزار مسکن روستایی است، در نشست امروز مقرر شد که سهم بنیاد در این حوزه تولید حدود 400 هزار واحد مسکونی شود.

وی با اشاره به تدوین طرح تولید انبوه مسکن در کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس این طرح قرار است دولت اقدام به تولید2 میلیون واحد مسکونی در کشور کند، از این رو در شرایط کنونی پیش زمینه طرح از جمله تأمین مسکن مورد نیاز، تأمین مصالح ساختمانی ارزان قیمت، تأمین منابع مالی اجرای پروژه از جمله ارائه تسهیلات است که باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین در نشست فردای این کمیسیون، موضوع تأمین منابع مالی رسیدگی خواهد شد.

عناوین برگزیده