تاریخ: ۱۶ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۷
بازدید: ۳۶۴
کد خبر: ۱۱۵۸۱۴
سرویس خبر : متالورژی و مواد
نسبت به مدت مشابه در سال 98 محقق شد:

رشد فروش شرکت فرآورده های نسوز ایران در خرداد 99

می متالز - شرکت فرآورده های نسوز ایران با نماد کفرا گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به 31 خرداد 99 را منتشر کرد.
رشد فروش شرکت فرآورده های نسوز ایران در خرداد 99

به گزارش می متالز، میزان فروش ماهیانه شرکت فرآورده های نسوز ایران در خرداد ماه امسال 358415 میلیون ریال بوده است که نسبت به دوماه نخست امسال یعنی با رقم 583629میلیون ریال نشان میدهد که با رشد در فروش همراه شده است.

همچنین فروش داخلی این شرکت در ماه خرداد 325681میلیون ریال بوده است و این در حالیست که این رقم از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت رقم 583629میلیون ریال بوده است.(شرکت در مدت 2ماهه امسال، فروش صادراتی نداشته است اما در خردادماه با فروش 201تن محصول شامل 20 تن مواد ویژه و 181تن آجر مبلغ حاصل از فروش صادراتی این شرکت 33182میلیون ریال شده است.)

بر اساس این گزارش، بیشترین فروش تولیدات شرکت در خرداد ماه، مربوط به آجرهای قلیایی و بیشترین محصول صادراتی این شرکت در خرداد ماه، آجر بوده است

شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد99 در مجموع مبلغ 942044 میلیون ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال98 که رقم حاصل از فروش 617663میلیون ریال بوده با رشد بیش از 50درصدی همراه شده است.

گفتنی است که از محصولات نسوز در صنایع معدنی مختلفی از جمله در جداره دستگاه‌های حرارتی (کوره‌های ذوب، پخت، عملیات حرارتی) و مخازن حمل مذاب استفاده می شود.

همچنین در صنعت فولادسازی نیز یکی دیگر از بخش‌هایی است که به عنوان بزرگترین مصرف کننده این محصولات به شمار می آید. یکی از مواردی که باعث می شود تا مواد نسوز دارای کیبفت بالاتری باشند و مورد تایید صنایع فولادی قرار بگیرند طول عمر، قابل دسترس بودن و اقتصادی بودن پوشش نسوز است.

اکنون با توجه به اینکه صنعت نسوز در ایران صنعتی جدید محسوب می شود و شاهد بومی سازی آن در کشور نیز هستیم باید اشاره شود که علاوه بر موارد یاد شده در صنایع مختلف به خصوص صنایع سیمان، شیشه، مس وآلومینیوم جزو مصرف کنندگان این محصول معدنی هستند.

عناوین برگزیده