تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۶
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۱۱۵۸۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خبر داد:

آغاز به کار گمرک بندر گوگسر شهرستان جاسک

می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: گمرک بندر گوگسر شهرستان جاسک با هدف تسهیل فعالیت های تجاری و بازرگانی در این منطقه به زودی رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
آغاز به کار گمرک بندر گوگسر شهرستان جاسک

به گزارش می متالز، ایرج حیدری در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان با اشاره به آغاز فعالیت گمرک در بندر گوگسر، عنوان کرد: گمرک بندر گوگسر شهرستان جاسک با هدف تسهیل فعالیت های تجاری و توسعه صادرات به ویژه صادرات محصولات شیلاتی طی روزهای آینده رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در همین رابطه گفت: با پیگیری های بعمل آمده در سطح ملی، مرزهای رسمی متعددی به همراه بازارچه های ملوانی در مناطق مختلف هرمزگان برای رشد و توسعه این مناطق مصوب و عملیاتی گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تقویت زیرساخت ها در بندرهای کوچک استان، خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت ها در بنادر کوچک استان مستقر در شهرستان های میناب، سیریک، جاسک و پارسیان برای توسعه مبادلات تجاری در این مناطق نیازمند پیگیری و اهتمام ویژه است.

حیدری با اشاره به اهمیت رفع مشکلات ملوانان، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط شرایط را برای فعالیت ملوانان در مناطق مختلف هرمزگان به ویژه در شرق استان در چارچوب فرآیندهای قانونی با رفع موانع تسریع کنند.

وی افزود: ایجاد بازارچه های ملوانی در شرق و غرب استان از جمله اقدامات بسیار مناسب برای بهبود معیشت مرزنشینان بود که نیازمند تقویت است.

عناوین برگزیده