تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۱۱۵۹۴۳

اجرای 51 طرح فرودگاهی در کشور/ افتتاح 28 پروژه در سال جاری

می متالز - مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها با بیان اینکه اکنون ۵۱ پروژه فرودگاهی در قالب ۴۶ قرارداد در حال اجراست از افتتاح 28 طرح تا پایان امسال خبر داد.
اجرای 51 طرح فرودگاهی در کشور/ افتتاح 28 پروژه در سال جاری

به گزارش می متالز، محمدرضا زحمتکشان در این رابطه گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و ایجاد شرایط سخت اقتصادی، اداره کل عمران و توسعه شرکت فرودگاه ها تلاش کرده که هیچ پروژه ای تعطیل نشود. اکنون پروژه های عمرانی فرودگاه ها با حداقل تاخیر و طبق تعهدهای به عمل آمده و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال اجرا هستند.

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها عنوان کرد: اکنون ۵۱ پروژه در قالب ۴۶ قرارداد با اعتبار 8009 میلیارد ریال در حال اجراست که از این میان، ۲۸ پروژه در قالب ۲۱ طرح تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. تاکنون سه طرح از این تعداد شامل ترمینال بین المللی فرودگاه لامرد، باند جدید فرودگاه رامسر و توسعه اپرون فرودگاه ساری به بهره برداری رسیده  است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده با مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، اتمام و بهره برداری از پروژه ها در دو بخش انجام می شود، افزود: تعدادی از پروژه ها از جمله بهسازی سطوح پروازی فرودگاه اردبیل، توسعه و بهسازی اپرون و تاکسیوی های ارتباطی فرودگاه اصفهان، توسعه و بهسازی ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان، ترمینال بین المللی جبهه زمینی فرودگاه اهواز، ترمینال جدید فرودگاه آبادان تا پایان شهریور امسال به بهره برداری خواهند رسید. همچنین امیدواریم تا پایان تابستان شاهد پایان پروژه های توسعه و بهسازی اپرون فرودگاه های اصفهان و تبریز و نیز پروژه های فرودگاه های استان گلستان باشیم.

زحمتکشان همچنین از افتتاح طرح های محوطه سازی فرودگاه اهواز، ساخت ترمینال بین المللی فرودگاه ایلام، توسعه و بهسازی اپرون و تاکسیوی ارتباطی فرودگاه بندرعباس، توسعه و بهسازی سطوح عوامل میدان پروازی فرودگاه کرمانشاه، ساختمان سپاه، محوطه De Icing  فرودگاه مشهد و ساختمان جنبی و آشیانه فلایت چک تا پایان امسال خبر داد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده